Length 43:47
Edition date Ožujak 2007
Etiketa Geffen Records
Catalog Number 0602517267503
Edition details objavljeno: 21.3.2007.; izvršni producenti: Macy Gray, Ron Fair i Will I Am; snimano: 2006.
Tags Macy Gray Geffen Ron Fair Will I Am

Natalie Renee McIntyre, poznatija kao Macy Gray, nakon četiri godine izbivanja s glazbene scene i nakon četiri godine kreativne glazbene tišine vratila se ne tako bajnim novim albumom BIG. Pokušaj vraćanja na stare staze slave utabane debi albumom "Oh How Life Is" iz 1999. godine (izrodio velike hitove "Do Something" i "I Try") nije baš uspio, a tome nije pomoglo angažiranje definitivno svugdje prisutnog will.i.am-a iz Black Eyed Peas.

Album započinje ne baš uspjelom kolaboracijom "Finally Made Me Happy" s Natalie Cole, koja je i sama nedavno objavila novi album. Ustvari, moglo bi se kazati kako upravo Natalie izvlači ovaj duet, a pjesma tek pred sam kraj postaje interesantnija i slušljiva. To joj, međutim, nikako ne ide u prilog budući da je sam početak toliko odbojan da će vam ubiti svaku želju i znatiželju za daljnjim slušanjem.

Shoo Be Doo donekle popravlja dojam, ali ne na onaj pravi način kako je to napravljeno u soulom i R&B-jem išaranoj "What I Gotta Do". Vrlo ugodna, slušljiva i pozitivna stvar uz koju se lako zaboravlja prilično loš početak. "Glad You"re Here", s Fergie kao specijalnom gošćom, još malo spušta tenzije i igra na kartu emocija i osjećaja. Puno uspješnija i razrađenija suradnja nego ona s Natalie.

Preuzet uvod James Brownovog klasika "It's a Man's, Man's World" u stvari" Ghetto Love" nema baš previše smisla niti veze s ostatkom pjesme. Reklo bi se - pogođeno k'o šakom u oko. Loša stvar i dokaz da Macy bolje pliva u R&B/soul vodama, što ponovno potvrđuje "One For Me" te donekle "Slowly".

Kao iznimku da na ovom albumu nema dobre brže stvari možemo uvrstiti "Treat Me Like Your Money" koja sadrži sample teksta pjesme "You Spin Me Around (Like a Record)" grupe Dead Or Alive.

Album nije bajan, ne predstavlja ništa posebno te ne sadrži pjesme koje bi ga mogle nositi i iznijeti kao što je to bio slučaj s albumom s početka ovog teksta. Macyn prilično šmirglav glas također ne doljeva vodu na mlin već bih prije rekao na vrelo ulje i radi dodatni nered. Uz iznimku od nekoliko pjesama, album kao cjelinu ipak ne bih preporučio.

Dragutin Andrić

Hits 478
Macy Gray Albumi Kronologija The Sellout » The Sellout