Vrsta R&B / Soul jazz
Dodano Ponedjeljak, 18 Travanj 2011
Žanr Soul
Length 45:05
Edition date 2010
Etiketa Universal Music Group

Kad je Billboard na listu svojih najvećih one hit wondera prvih deset godina 21. stoljeća stavio Macy Gray svi su se šokirali, no izvjesno je da su autori te liste baratali stvarnim brojkama i da Gray nakon I Try iz 1999. hita nije imala. Izvjesno je također da, neovisno o top listama, uz blage tračke glazbene lucidnosti(When I See You, Sexual Revolution) nije imala ni poštenu pjesmu. Ono što njenu karijeru drži na životu je izniman glas kojim još uvijek uredno održava dobre koncerte (što potvrđuje i izvrstan nastup u Lisinskom 2009.), no na temelju tog glasa joj se oprašta uistinu previše.

Svi albumi nakon On How Life Is su pokušaj povratka stare slave čemu svjedoči i činjenica da se ostalih pet albuma nije skupa prodalo kao taj jedan. Jedan od očiglednijih očajničkih pokušaja prodaje albuma bio je angažman vrućih producentskih imena poput Justina Timberlakea i Will.I.Am-a i očigledna izdaja soul korijena i prkosne javne ličnosti na prošlom albumu Big. Album je bio sve samo ne velik, podbacivši i kritički i komercijalno što je dovelo do konačne točke pokušaja vraćanja stare slave – Macy Gray je na novom albumu odlučila sve obaviti sama. I opet je zakazala.

I više je očigledno da Gray ne zna napisati tekst, da osjećaja za melodiju nema, a da je produkcijski zapela u nekim zabačenim glazbenim erama. Jedina iznimka je Lately, izlet u disco pop, čudan teritorij za soul pjevačicu, no to je jedina pjesma koju ćete s ovog albuma više puta poslušati. The Sellout bi mogla biti dobra pjesma da nije uništena preslatkom produkcijom koje se ni Akon ne bi posramio. Ipak, najveći produkcijski gaf je uvjerljivo Still Hurts, oplemenjena 90s sintisajzerima na kojima je početkom karijere Mariah Carey gradila hitove. Spomenuta pjesma ima i stihove koji će ući u legendu: Baby, I will kiss you/Even if you have the flu.

Slabo osjetilo za melodiju je zagarantiralo Gray da na cijelom albumu nema nekih značajno pamtljivih melodija pa se oslanja isključivo na ponavljanje priglupih stihova. Boljka je to već prvog singla Beauty in the World koji je svoj proboj na ljestvicama pokušavao pronaći kroz: Shake your booty, boys and girls/ For the beauty in the world/ Pick your diamond, pick your pearl/ There is beauty in the world. Očekivano, nije uspio.

The Sellout je novi pokušaj Macy Gray da se vrati na ljestvice, no ovaj je zapravo najlošiji. Vjera u sebe je lijepa stvar, no mogla ju je pokazati otvorenom haljinom ili vlastitim angažmanom u uređenju vrta. Pisanje pjesama neka ostavi nekom drugom.
Hits 703
Big « Big Macy Gray Albumi Kronologija Covered » Covered