Vrsta Proza
Dodano Četvrtak, 28 Travanj 2011
Žanr Proza
Edition date Studeni 2009
Etiketa Profil
Edition details 445 stranica / Format: 21,0 cm x 28,0 cm / Tvrdi uvez

Pred nama se nalazi prošireno izdanje Velike svjetske rock enciklopedije Zlatka Galla, dobitnika Zlatnog pera, Zlatnog mačka i Porina, novinara koji se okušao i dokazao u brojnim novinama na temama od likovnosti, stripa, kulture, društvenih fenomena do politike.

Nakon što je 2004. izdao Rock enciklopediju, 2006. Veliku rock enciklopediju, uslijed konstantnih promjena na rock sceni, pojave novih autora i izvođača, te zaokruživanje opusa onih koji su se već dokazali, došlo je vrijeme i za aktualizaciju Rock enciklopedije. U izdanju Profila, krajem prošle godine izašla je Velika svjetska rock encklopedija – aktualizirano, prošireno i izmijenjeno izdanje.

Što vas očekuje u Enciklopediji? Biografije izvođača u preko 900 jedinica, diskografija i ocjene izdanja, jasan pregled fenomena i ključnih sudionika rocka.
Što to znači? Zanimljivo grafički oblikovana od strane Studija 2M, na 446 stranica, u već spomenutih oko 900 enciklopedijskih jedinica, dobiven je pregled svjetske rock scene. Dobar početak za sve one koji tek ulaze u svijet rocka te podsjetnik za one koji su već „domaći“ u rock vodama. Svaka jedinica donosi popis diskografije, kompilacija uz ocjenu pojedinih, te kratak opis rada pojedinog izvođača ili grupe.

Uz poneke pogreške, koje su zanemarive s obzirom opsežnost rada i značaj jednog ovakvog enciklopedijskog djela na području hrvatske rock-publicistike, Velika svjetska enciklopedija rocka značajan je doprinos rock publicistike. Ona je najopsežnija i najaktualnija enciklopedija rocka na hrvatskom tržištu i svakako dobar dodatak polici svakog ljubitelja popularne glazbe koji želi gotovo sve podatke imati na jednom mjestu.

Ana Dorić

Hits 1595
Zlatko Gall Knjiga Kronologija Kako Iggyju reći Pop, a Dylanu Bob » Kako Iggyju reći Pop, a Dylanu Bob