Released Siječanj 2010
Vrsta Garage rock
Dodano Subota, 14 Svi 2011
Edition date 2010
Etiketa Rough Trade Records

Danas kad trebamo naočale da stvari vidimo 3D roba s greškom dođe kao najhumanija utjeha. Neću odmah početi s hvalospjevima na račun Greena jer donekle poštujem autoritete, ali skoro da mi je blago svejedno za svu perfekciju ovoga svijeta jer šta će mi ako u njoj više ne nalazim nikakve paralele sa samom sobom. I nije da preferiram kantautore. Callahana volim beskrajno, E nije daleko, ali nitko živ me ne može natjerati na tiradu Kings of Convenience. Kod Greena je zanimljivo to što mu je pukao film, a vjerujem da se i Casablancas, otkad sluša Phila Collinsa, zabavlja više nego ikad.

Minor Love je tipičan work-in-progress kao što je život work-in-progress i kao što ljudi greške rade svakodnevno. Kažu, ovo je njegov najmanje arogantan album dosad. Nije istina. Minor Love je arogancija bez premca jer onaj tko misli da je dovoljno napraviti red napola gotovih pjesama i prodati ih pod album nema apsolutno nikakvog respekta prema okolini koja ga okružuje. Zato i zahtjeva nepovezan uvod, a kod mene automatski dobiva dodatne bodove.

Na Minor Love Green ne koristi nikakve posebne trikove, nema ni kostima ni zajedljivih osvrta na žuti tisak. Čak se riješio namjernog humora koji se sada da iščitati jedino iz ad hoc odabranih rima (took of my jury and went to a movie). Inače se ništa nije osobito promijenilo. I dalje se šepuri po New Yorku u slow-motion tehnici kao neopterećeni student u štrajku i niže pjesme o svemu i ničemu koje se unatoč nespretnim ritmičkim rješenjima, stalnom mijenjaju naglasaka i neugodnim pauzama uvjerljivo razvlače od početka do kraja bez pritiska inteligentnih namjera. Pogled mu jest s vremenom dodatno otupio i sada pouzdano znamo da do kraja života ni jednu svoju pjesmu neće dovesti do statusa za singl godine iako će ih samo u hodu vjerojatno napraviti još milijun. Jednostavno, takav tip čovjeka kojeg se može i ne mora slušati i koji, čak kad pjeva stvarno loše, ne izaziva nikakav poseban revolt, barem od strane onih koji smatraju da nema smisla natjecati se s Avatarom.

Glazbenika poput Greena ne manjka i svi su tehnički tu negdje, a jedino što ih dovodi u bolje/lošije odnos su njihovi senzibiliteti koji ponekad pogode, ponekad ne pogode žicu, ali kad se to jednom dogodi onda je kao dan jasno da je to to, bez mnogo argumentacije. Daleko od toga da je Minor Love vrhunsko lo-fi ostvarenje, ali pratiti nekoga kako se sasvim prirodno mijenja kroz retro ljepotu Cigarette Burns Forever i stripovskog alter ega Buddy Bradleyja već je više nego dovoljno.

Marina Vukman
Hits 640