Vrsta Hip-hop / Alternative rock
Dodano Subota, 14 Svi 2011
Length 56:46
Edition date 2010
Država Velika Britanija
Etiketa Parlaphone / Virgin

Najpopularniji virtualni band svih vremena se vratio. Sa plastične plaže direktno u vaše uši stiže nova kolekcija hitova u režiji Damona Albarna i Jamiea Hewletta, koju predvodi letargični single Stylo, u kojemu karizmatične animirane junake naganja Bruce Willis.

Iako je već razvikani Demon Days dao naslutiti da Gorillaz nije za jednokratnu uporabu, Plastic Beach ide korak dalje, što pokazuje i hrpa glazbenika koji su surađivali na albumu, u čemu najviše prednjači Snoop Dogg u uvodnom skitu Welcome To The World Of The Plastic Beach, iz čega se već da naslutiti da slijedi još jedan odličan album. Superfast Jellyfish već se najavljuje kao novi single, iako je neminovno najbolji izdanak glazbe na albumu sjetna On Melancholy Hill, klasični Gorillaz hit, electropop balada koja najbolje ocrtava glazbenu veličinu Damona Albarna.

Plastic Beach, kao i prijašnja 2 albuma, nije opterećen velikim pretenzijama, što mu samo ide na korist, a ovakvo eksperimentiranje sa elektronikom, hip-hopm i rockom vjerojatno nikom ne bi pošlo za rukom. Osnovna Albarnova inspiracija nastala je nakon njegova posjeta Maliju, što se i vidi u odličnim pjesmama To Binge i Plastic Beach, u kojima je očit egzotični štih koji se prožima cijelim albumom. Više nego zadovoljavajući izdanci rasnog hip-hopa dolaze u obliku White Flag u kojoj Bashy i Kano imaju prvu i zadnju riječ i Sweepstakes sa Mos Defom, dok je pravo iznenađenje minimalistička Some Kind Of Nature sa Lou Reedom, koja bi se lako mogla promaknuti u još jedna single sa albuma.

Albarn je i vokalno i stvaralački sa Gorillaz stasao u pravu pop ikonu, čija inspiracija , čini se, nema kraja. Plastic Beach bez rezerve će se svrstati u kategoriju najboljih albuma ove godine, i ponovno baciti svjetlo na 2D-ja, Murdoca, Russela i Noodlea, simpatične animirane junake bez kojih glazbeni svijet ne bi bio isti.
Hits 711
Gorillaz Albumi Kronologija The Fall » The Fall