Vrsta Indie / Hip-hop / Crossover
Dodano Petak, 09 Rujan 2011
Žanr Indie
Edition date Listopad 2006
Država V. Britanija
Etiketa Virgin

Phaze Two: Slowboat To Hades je DVD izdanje koje promovira singlice sa (zasad) posljednjeg studijskog albuma Gorillaz "Demon Days", a ujedno je i nastavak ranijeg DVD izdanja "Phaze One: Celebrity Take Down". Dotični singlovi su Rock It, Feel Good Inc., DARE, Dirty Harry i El Mañana, predstavljeni u animiranom obliku, no iznenađenje je da su i B-sideovi s dotičnih singlica animirani, tako da obožavatelji benda ne moraju upotpunjavati svoju kolekciju CD izdanjima.

Maštoviti animirani izbornik, pregršt dodataka (uključujući i intrevjue sa članovima benda), sakriveni izbornici, traileri, live nastupi – samo su neki od atributa ovog pomno uređenog i vješto napravljenog DVD izdanja koje gledatelja ne ostavlja ravnodušnim.

Gorillaz je očito projekt koji je ostvario sve ambicije svojih začetnika Damona Albarna i Jamiea Hewletta i koji je pomaknuo granice glazbenog izražavanja u domenu animiranog i virtualnog, iako je iz ovog izdanja vidljivo da na projektu sudjeluje preko 100 glazbenika i suradnika. Ne treba posebno ni navoditi da su navedenih 5 singlova odlične pjesme, no hvalospjevi ovom izdanju ovdje ne staju. Uz DVD dolazi CD Rom dodatak sa 16 igrica, 8 screensavera i 45 wallpapera te skrivenim dodacima za koje se vrijedi malo pomučiti što će obradovati PC korisnike.

"Phaze Two: Slowboat to Hades" je prvenstveno DVD izdanje koje promovira posljednji studijski album, no ono je ustvari mnogo više od toga - inteligentan spoj glazbe i animacije stavljen u svojevrsno virtualno okruženje.

Goran Hatala

Hits 588