Released Svi 2010
Vrsta Rock
Dodano Subota, 17 Rujan 2011
Edition date 2010
Etiketa Dallas records
Edition details Produkcija: -; Datum objave: -; Snimano: 2010

Grad je bitan riječki bend koji je doduše čuven uglavnom na domaćem terenu. Ovaj je album pokazao zašto je tako. Grad nikako da se izmota iz svojih šablona i napravi onu transformaciju u veliki domaći bend.
Radi toga mi je i malo žao i nije. Kome treba toliko dugo da shvati da mora nešto ozbiljnije mijenjati da bi to dosegao, taj niti ne zaslužuje višu ligu. (A možda je i ne žele).
S druge strane, možda i nemaju taj potencijal.

Žao mi je radi toga jer mi se čini da Grad posjeduje odlične glazbene (ne i tekstualne) ideje i da je njihova svirka odlična. Ne znam da li je to da su vrsni glazbenici točno jer na omotu albuma stoji dosta zbunjujuća informacija: "..materijal svirao: Igor Stevanović" po čemu bi oni koji o bendu ne znaju detalje (kao ja) mogli zaključiti da šestorica koja nas gleda s omota albuma "Ne" ne svira ništa. Najs. Kako ih nisam čula niti uživo onda moja premisa da su vrsni glazbenici potencijalno ne stoji, jer dok ne čujem sama ne oslanjam se baš na tuđa mišljenja.
Pa stoga preskačem diskusiju o svirci na albumu koja je jedini pravi io veliki plus albuma i koja odskače.

Problem na ovom albumu su vokalne dionice to jest kako su posložene u pjesme, jer na većini pjesama one slično (dosadno) započinju ili im je "bridge" dio kao iskopiran. A identično takvo je i pjevanje. Ugodna boja glasa pjevača, dobar raspon i sasvim solidne varijacije totalno su zapostavljene manirističkim pjevanjem, ponekad skoro u stilu Marine Perazić, da se malo našalim. Tek kada vokal ima mogućnost da se razbahati ili napravi nešto ekstra to postaje dobro.
Općenito dosta pjesama postanu dobre tek nakon polovice.

Tekstovi su ujednačeni stilom, ali s velikom nekonzistentnoću kvalitete. Par ih je zaista dobrih ali ostalo je nit' apstraktno nit' konkretno nit' logično. Časne iznimke su "Gotham" , "Znak", "U sjeni svojih očiju" i "Praznik", s tim što potonja graniči sa sladunjavom odom, ali ne prelazi tu granicu, uz iznenađujuću promjenu vokalne interpretacije.
"Praznik" je daleko naj stvar na albumu zato što je ona efektna cjelina koju čine jednako dobri sastojci. "Znak" i "U sjeni svojih očiju" imaju odlične riffove, ali dosadnije vokalne dionice.

Ako su Gibonni i Oliver s novim albumima pobrali trojke, ovaj uradak ipak nije ostvario taj rang.

Anastazija Vržina