Released Listopad 2007
Vrsta Rock
Dodano Srijeda, 26 Listopad 2011
Length 1:10:48
Edition date 2007
Etiketa Edel / Menart

Nisam bio siguran da ću dobro opisati kako sam percipirao album Dreamboat Annie Live američkog benda Heart, kojeg je objavila izdavačka kuća Edel Records, no na kraju krajeva ispalo je sve bolje nego sam se nadao.

Kao prvo do sada nisam baš previše obraćao pažnju na diskografski rad ovog benda, kojem su tamo daleke 1973.godine u Seattleu osobitu kreativnu snagu davale dvije sestre Ann i Nancy Wilson. Nakon početnog uspjeha došlo je do stagnacije i mrtvila ovog benda, da bi tijekom osamdesetih godina ponovo došlo do njihove značajnije revitalizacije. Inače, stvarno su formirani 1963.godine od basiste Steve Fossena, braće Rogera i Mikea Fishera i tada su se zvali White Heart. Tek početkom sedamdesetih, nakon što su u bend ušle sestre Wilson, ime su promijenili u Heart, te su zajedno sa Howard Leeseom na klavijaturama i Michael Derosierom na bubnjevima, snimili svoj nastupni album Dreamboat Annie 1975. godine.

Eto, puno godina kasnije album Dreamboat Annie snimljen je uživo u Orphenum Theatreu u Los Angelesu i to sada naravno, ima sasvim drugačiju težinu i sama se interpretacijska voluminoznost značajno povećala i ono što je najvažnije, ona se doslovno značajno poboljšala. Svakako da distanca od nekih 25 godina dosta znači i ima neprikosnovenu jačinu i izuzetno raskošnu tematiku svojih nastupa u živo. Shodno tome, bend Heart se osim svojih autorskih pjesama ne ustručava svirati uživo poznate hitove Led Zeppelin i Whovaca. Moram priznati da su me pored ovih dobro znanih tema posebno oduševile: Magic Man, White Lightning & Wine, Alone,Sing Child i Minstral Wind. No, sve u svemu album nije ništa spektakularno, ali je dobro poslušati kako sestre Wilson zdušno i beskompromisno "praše" više-manje sladunjav rock, koji je i takav puno ekspresivniji od mnogih današnjih trendy i in bendova.

PREPORUKA:
Dreamboat Annie Live američkog benda Heart sigurno Vas neće razočarati, uz njega možete provesti zaista ugodne trenutke, koji će Vas pritom vratiti u ono vrijeme kada je globalni rock "n" roll hedonizam bio na vrhuncu svoje moći.
Album je solidan podsjetnik diskografskog opusa ovog američkog benda, koji ruku na srce, nije baš previše bio zastupljen na ovim našim prostorima. Eto, ukoliko imate prigodu poslušajte album, nećete doživjeti razočaranje.

Hits 548