Length 52:57
Edition date Srpanj 2020
Etiketa True Sound Recordings
Catalog Number TS03
Edition details objavljeno: 1.7.2021.; producent: Jason Kao Hwang; snimano: 5. i 6. 8. 2019. - Park West Studios, Brooklyn, New York
Tags Jason Kao Hwang True Sound Recordings

“Human Rites Trio” je naziv novog albuma kinesko-američkog violinista, violista i skladatelja Jasona Kaoa Hwanga, ali i trija u kojem uz njega sviraju njegovi dugogodišnji suradnici: kontrabasist Ken Filiano i bubnjar Andrew Drury. Iako je Hwang autor svih skladbi, njihovo završno oblikovanje njihovo je zajedničko djelo. Radi se o suvremenoj improviziranoj glazbi, u čemu je kompatibilnost suradnika iznimno važna. Naime ta se glazba zasniva na kolektivnim improvizacijama, međusobnom razumijevanju, intuiciji, usredotočenosti na ono što se događa u svakom trenutku, osluškivanju i reagiranju u djeliću sekunde. Oni su tu razinu zajedništva i opuštenosti dostigli kroz dugogodišnje iskustvo zajedničkog muziciranja, posebice na koncertima koje su intenzivno održavali u razdoblju prije snimanja. Osjeća se to na izvedbama uvršternim na ovaj album koji su snimali prošle godine, za vrijeme pandemije COVID-19. Zato je to svojevrsna posveta svima koji su dali doprinos u savladavanju pandemije i koji pomažu ljudima: liječnicima, medicinskim sestrama i svim ostalim ljudima koji spašavaju živote. Glazba je također posvećena sjećanju na sve ljude koje smo tragično preminuli od ove strašne bolesti. Zato je Hwang osjetio potrebu objasniti suštinu glazbe koju stvaraju. “Svaka je skladba progresija gesta, pjesama, pokreta i lokacija koja sudionike dovode u stanje otkrića i suosjećanja”, rekao je o svojem doživljaju glazbe što ju je snimio za ovaj album. “Unutar osjećaja, pojedinačni glasovi osnaženi su da budu u potpunosti izražajni, tako da je svaki trenutak nepredvidljiv. Ovaj sveti i požrtvovni psihički intenzitet izaziva pojačanu svijest koja slušatelje i glazbenike objedinjuje u duhovnoj sferi. Dok stvaramo glazbu postajemo Glazba, koja više nije izvedba već potvrda pravde i slavljenja života.”

Hits 1555
Blood « Blood Jason Kao Hwang Albumi Kronologija

Declaration Of Dependence Declaration Of Dependence