Released Prosinac 2010
Vrsta Rock
Dodano Subota, 02 Travanj 2011
Length 35:27
Edition date 2010
Etiketa Universal Republic

Treći studijski album alternativnog rock benda iz Oklahome nije nam donio ništa ni približno spektaklu. Možda su neki očekivali u najmanju ruku novi Extreme Behavior, ali prvi album ne samo da nije dobio nasljednika nego nije dobio ni sljedbenika koji će zadovoljiti neku višu normu benda. I nakon deset godina karijere bend će se morati vaditi na stare hitove, prije svega Lips of an angel i Better than me, što je u neku ruku poražavajuće jer sada su u razdoblju karijere kada bi trebali napraviti velike stvari koje će ostaviti neki trag u povijesti ovakvog stila.

Svirajući alternativni rock, točnije rečeno pretežito post-grunge pravac došli su u krug bendova kao što su danas popularni Nickelback ili Creed, a mislim da je svima jasno na koji način se onda morate istaknuti iz gomile ako mislite biti u samom vrhu. Kronološki gledano, albumi Hindera su sve lošiji, sve lošije prolaze kod kritike i na ljestvicama. Mislim da će bend morati razbistriti glavu i u narednom vremenu napraviti nešto značajnije. Na novom albumu se malo umiješalo i glam te heavy metal elemenata, ali više onako kroz maglu.

Album se otvara žestoko, sa 2 sides of me i prvim singlom All American Nightmare. Čisti dokaz da žestoko i energično nije uvijek najbolje moguće. Obje pjesme bih nazvao nemaštovitima, pogotovo prvu, dok je All American Nightmare definitivno pogrešan izbor za singl koji će najaviti album. Nije najgora pjesma na albumu, ali smatram da je bilo potencijalno boljih izbora. Nakon njih slijedi What Ya Gonna Do, jedna od pjesama koja pomaže albumu da koliko toliko drži „glavu nad vodom“. Podsjeća na najbolje dane američkog hard rocka, posebno uz tekst What you gonna do when the whiskey ain't workin' no more, life don't feel like before.

Hey ho je pjesmica koju još uvijek pokušavam dokučiti, dobro zamišljena, ali nekako neuspjelo izvedena... Prepoznatljiv stil Hindera i ostale ekipe koja se drži ovakvog zvuka, ali moglo je i bolje prema mojem skromnom mišljenju. Ono što će tinejdžerice rado puštati na svojim CD-playerima dobili smo pjesmom The Life, jedna od sporijih pjesama na albumu, a poznavajućih njih, mogla bi biti 2. singl. Waking Up The Devil bi prošla bolje u aranžmanima bendova poput Motley Cruea, ovako je ispalo žestoko, ali nepotpuno. Iskreno da vam kažem, ovo nije bend kojem leže žestoke pjesme. Kad poslušate malo pomnije vidite da puno više truda, melodike i tekstualnih atributa ulažu u lakše pjesme gdje možete čuti često i akustičnu gitaru.

Red Tail Lights i Striptease spadaju u kategoriju pjesama na koje nećete poživčaniti ako nalete na nekoj radio stanici vjerojatno, ali nemaju vanjštinu hita. Album se zatvara sa Everybody's Wrong i tekstualnom posvetom pravom izvornom rock'n'rollu pjesmom Put the Record On. Pritom ne mislim na zvuk, nego na tekst gdje su spomenuli neke rock velikane, kao i naslove njihovih pjesmama. Sve u svemu, solidno zatvaranje albuma, pogotovo kad pogledamo što se sve gore događalo i miješalo.

Pjevač Austin Winkler nedvojbeno ima moći u vokalu, ima talenta i okružen je solidnim glazbenicima, stoga smatram da se moglo i moralo napraviti više sa ovim trećim albumom. Ponavljam, album nije hit, nije boom, nije preokret na sceni! Jednostavno snimljen, bez puno maštovitosti i kreativnosti koja se nazire tek u nekoliko pjesama.

Krunoslav Knežević
Hits 497