Dodano Nedjelja, 24 Travanj 2011
Žanr Pop
Length 39:55
Edition date Kolovoz 2006
Etiketa Warner Music / Dancing Bear
Edition details Producenti: Paris Hilton, Tom Whalley, Dr. Luke, Fernando Garibay, Greg Wells, J. R. Rotem, Kara DioGuardi, Rob Cavallo, Sheppard Soloman, Scott Storch.

Prije nego uopće pomislite da biste mogli poslušati album prvijenc mega ultra bogate tatine kćerkice Paris Hilton predrasude morate ostaviti jaaaako daleko iza sebe. Ustvari toliko daleko da i zaboravite tko je sama Paris Hilton, koliko vas njezina pojava u medijima zna iritirati i dovoditi do ludila. To što je postala slavna na temelju ničega i što u životu ništa pametno nije napravila osim što se rodila kao kćer starog Hiltona - što opet valja pripisati sreći – ne znači da ne može snimiti dobar materijal na koji će se klimati rasplesana tjelesa u svom zanosu.

Album jednostavnog naziva Paris pokazuje da mlada nasljednica ipak može u nečem biti dobra i da je sposobna napraviti nešto više od partyjanja i tulumarenja s najbogatijim tatinim sinovima iz svih kutaka naše male planete. Ono što apsolutno stoji i što se ne može nikako osporiti je da je ovaj album vrhunski produciran. To se naprosto pokazuje iz pjesme u pjesmu koje zbog bogate produkcije naprosto blistaju.

Paris je na albumu izmiješala razne stilove i glazbene pravce. Prvi singl Stars Are Blind u laganom je reggae ritmu napravljena skladba koja dolazi kao stvorena za uživanje u zalasku sunca, moru i ljetu. S druge strane tu je Fightin' Over Me R&B tema sa eksplozivnim Fat Joem i Jadakiss te "nabrijanim", sexy vrućim stavom. I Want You nam u tragovima donosi duh sedamdesetih godina dok Jelaousy pokazuje rockerskiju stranu albuma Paris preko snažnih riffova gitare i čvrstog ritma.

Sljedeća skladba je sladunjava pop pjesma Heartbeat koja plijeni svojom emocionalnošću i senzibilitetom, a umiljato i mazno pjevanje Hiltonice ne može a da vas ne raznježi.. osobito ako ste ljubavlju morena tinejdžerica. Album zaključuje obrada Rod Stewartove Do Ya Think I'm Sexy koja mi se toliko jako zamjerila u obradi ET-a da će se posljedice osjećati još jako dugo godina. S druge strane Paris je od ove obrade napravila pravi mali biserčić koji možemo ubrojiti kao jedan od blistavijih trenutaka na albumu. Obrada za svaku pohvalu!

Specijalno izdanje albuma kao poseban dodatak donosi DVD sa materijalima The Music Special i In The Studio koji sadrže isječke sa snimanja albuma, razgovore sa ljudima koji su sudjelovali u njegovom stvaranju kao i razgovor sa samom Paris Hilton. Uz to na DVDu se nalazi mnoštvo zanimljivih scena i fotografija iza kulisa.

Najveći problem s kojim su se Paris i ovaj album suočili je razbijanje predrasuda. Kritika je i prije njegovog izlaska mislila da zna u kojem će smjeru pisati svoje osvrte, a priznajem da sam i sam bio opasno nabrušen da za svaku i najmanju grešku ili manu albuma uputim grubu i neugodnu kritiku. Međutim pogriješio sam jer ovaj album stvarno pokazuje neku ljepšu i zanimljiviju stranu Hiltonove, neku nama nepoznatu stranu sasvim različitu od onoga s čim smo se do sada imali prilike susretati u žutom tisku, na internetu i raznim glamuroznim emisijama. Kada se sve uzme u obzir mora se reći da je album Paris jedno vrlo dobro glazbeno izdanje sa izuzetno bogatim sadržajem.

Dragutin Andrić

Hits 1501