Length 57:33
Edition date Rujan 2013
Etiketa Mercury
Catalog Number 3743912
Edition details Produkcija: T-Bone Burnett
Tags Elton John T-Bone Burnett Capitol Mercury

Sedam godina, sedam dugih godina čekanja se zasigurno isplatilo kada je došao taj iščekivani 13. rujna 2013. godine. Postoje li (i jesu li potrebne) ikakve riječi hvale za engleskog gospodina pod umjetničkim imenom Elton John? Mislim da ne...

Naime, Elton John je u rujnu prošle godine pustio u prodaju svoj trideset i prvi studijski album, u dugogodišnjoj karijeri, koji nosi naziv „The Diving Board“. Sve najave albuma su ukazivale na ponovnu izvrsnost Eltona Johna, a kroz 15 novih pjesama to je i dokazao. Album započinje izvrsnom pjesmom „Oceans Away“ (ako ne i najbolja stvar na albumu), a slijede ju pjesme poput „Oscar Wilde Gets Out“, „A Town Called Jubilee“, The Ballad of Blind Tom“. Album sadrži i tri ugodna atmosferična instrumentala na klaviru pod nazivima „Dream #1“, „Dream #2“ i „Dream #3“, dok se cijeli album, također, sastoji od prevladavanja klavira, gitare i bubnjeva sa sitnim udjelom perkusije s vremena na vrijeme.

Elton John je sam skladao svu glazbu na albumu, dok je za tekstove svih pjesama zaslužan stari suradnik Bernie Taupin. Elton John nastavlja u svome stilu kojeg nosi još od 2001. godine i albuma „Songs From the West Coast“, a sa svakim novim zvukom podsjeća na stare dane '70-ih i '90-ih godina prošloga stoljeća. Neupitna je činjenica da po mnogima Elton John u današnje vrijeme zvuči sve bolje i bolje sa zrelim glaso, koji je posljedica duge karijere, ali i dobi izvođača što ga nije omelo, čak štoviše, poboljšalo je izvedbe.

Elton John je ovim albumom zasigurno dokazao da se neće „prodati“ čak ni u staroj dobi te da ne teži nikakvom obliku današnje glazbene komercijalizacije. Iako, možda ne tako lako glazbeno „štivo“ za početnike u slušanju Sir Eltona Johna, pravi fanovi će se zasigurno pronaći u tom moru novih pjesama, novih ideja, tekstova i skladbi. Na kraju svega, neupitna je činjenica da ovaj engleski glazbenik i dalje puni stadione i dvorane gdje god se pojavi, a da može još (a naravno i želi) dokazuje novi album koji je dostupan svim obožavateljima, ali i onima koji će to tek postati. Stoga, požurite i bacite se na slušanje!

Mislav Bartoš

Hits 762