Length 49:41
Edition date Rujan 2018
Etiketa Roni Music
Catalog Number 6672
Edition details objavljeno: 14.9.2018.; producent: Ron Jackson; snimano: The Bunker Studio LLC, Brooklyn, NY i Trading 8s Recording Studio, Paramus, NJ
Tags Lucia Jackson Roni Music Ron Jackson

Lucia Jackson je mlada mutinadarena umjetnica koja se bavi plesom, manekenstvom i glazbom. Glazbom se počela baviti u Madridu gdje je započela školovanje. Pjevati je počela kao desetogodišnjakinja, a tri godine poslije dobila je stipendiju za učenje pjevanja i glasovira na prestižnoj Escueli de Musica Creativa. Nakon završene srednje škole vratila se u rodni New York gdje je nastavila školovanje i ostvarila svoj san postavši profesionalna plesačica i jazz pjevačica. Iskustvo je stjecala nastupajući uz Rona Jacksona i Martyja Schwartza te jazz orkestre Buda Maltina i Arta Lillarda, no nedugo je shvatila da je spremna za snimanje svojeg prvog samostalnog albuma. Za to predstavljanje odabrala je standarde kroz koje iskazuje svoje afinitete, a oni su široki, sežu od jazza preko popa do latino glazbe i flamenka. Naime, osim skladbi jazz autora kao što je “Sophisticated Lady” Dukea Ellingtona, to su popularne skladbe američke pjesmarice kao “Just One of Those Things”, “Never Let Me Go”, “You and the Night and the Music” i druge, ali i “And I Love Him” Lenona i McCartneya ili “Issues” Julie Michaels i Justina Trantera, kao i “Toda Una Vita” Osvalda Farresa. Izvodi ih u raznim formacijama, uz gitarista Rona Jacksona, pijanista Yagu Vasqueza, kontrabasista Matta Clohesyja i bubnjara Coreya Rawlsa, a pridružuju se, svaki u jednoj izvedbi, tenor saksofonist Jaacov Mayman, bandoneonist Javier Sanchez, violinistica Frederika Krier, flamenko gitarist Dan Garcia i udaraljkaš Samuel Torres. Uz njih Lucia Jackson pliva ko riba u vodi. Za nju je pjevati, kao i plesati, nešto sasvim prirodno, kao nešto što ljudi rade nesvjesno, poput udisanja zraka. Zato su izvedbe uvrštene na ovaj CD opuštene i sugestivne.

Hits 1205

Malita-Malika Malita-Malika
Carol Liebowitz & Brigitta Flick