Žanr Blues
Length 49:30
Edition date Rujan 2021
Etiketa Blue Heart Records / Blind Raccoon
Edition details objavljeno: 17.9.2021.
Tags Blind Raccoon Blue Heart Records Teresa James & The Rhythm Tramps

Album "Rose-Colored Glasses Vol.1", kojeg je 19. rujna objavila Blue Heart Records, pravi je potez usmjeren prema globalnoj i potpunoj afirmaciji glazbe, vokala i samog benda Terese James, odnosno, The Rhythm Tramps. Upravo to na globalnoj razini čini memfiška Blind Raccoon. "Rose-Colored Glasses Vol.1" već će prvim tonovima i glasovnim vibracijama zasigurno osvojiti sve one koji vole dobru i kvalitetnu glazbu, bez obzira na žanrovsku određenost.

Teresa James nam dolazi iz Houstona, a sada živi u Los Angelesu, gdje radi sa svojim bendom The Rhythm Tramps. Kroz duže vremensko razdoblje Teresa je nastupala s poznatim i legendarnim glazbenicima: Levon Helm, Delbert McClinton, Bonnie Raitt, Marcia Ball, Tommy Castro. Njezin izražajni i jedinstveni vokal možete čuti na albumima Randyja Newmana, Tommyja Castra, Waltera Trouta i Glena Clarka. Sve ovo samo dodatno potvrđuje njezine izuzetne vokalne ali i sve druge kvalitete.

Na albumu "Rose-Colored Glasses Vol.1" putem dvanaest pjesama to je toliko jasno da tu jednostavno nema apsolutno nikakve dvojbe. Ono što me svakako još dodatno ushićuje su glazbeni predlošci u pjesmama, koje tako suptilno i izražajno prezentiraju The Rhythm Tramps. Svojim izvrsnim spojem ponajboljih glazbenih utjecaja znalački stvaraju podlogu kroz koju tako sjajno plovi doista fenomenalna Teresa James. Da nema niti jedne druge pjesme osim "Rise Together" mogao bih mirne savjesti napisati da su Teresa i bend ispunili moja očekivanja. No, pored toga tu je još 11 atraktivnih i apsolutno inervirajućih skladbi, koje zajedno iznose i ovu izuzetnu glazbenu priču.

Gitarist Billy Watts s Wilsonom na basu i bubnjarima, Jayom Belleroseom i Hermanom Matthewsom daju sjajnu potporu izuzetnim gostujućim gitaristima iz Teksasa poput Yatesa McKendree, Ansona Funderburgha, Johnnyja Leeja Schella, Leeja Roya Parnella i Snuffyja Waldena. Uz njih tu su i puhači Paulie Cerra i Darrell Leonard, vokali Richarda Millsapa, Nicki Bluhm, Michaela Starr "on strings" i Kevin McKendree na klavijaturama. I naravno, svi su odradili sjajan posao.

Album "Rose-Colored Glasses Vol.1" čine pjesme koje je napisao Teresin partner, producent i basist Terry Wilson. Teresa i Terry ne odustaju od već provjerene dobitne kombinacije atraktive fuzije i vrlo ukusnog miksa swamp i texas bluesa s west coast swingom. A upravo taj spoj rezultira tako prihvatljivim i atraktivnim kompozicijama.

Posebnu draž daje prirodno snažni vokal, koji je možda ponajbolje opisao pokojni Levon Helm (The Band): "Teresa James is an original. When she sings, You can feel in your bones."

A sama glazbenica o tome kaže: "The bottom line for me is that I just really love to sing more than anything in the world.It’s my passion. It’s my therapy.”

Kada su Teresa James i njezini The Rhythm Trampsi spojili funk i pomalo 'greasy sound', dobili smo zvuk koji povezuje New Orleans i svima nama poznat texas blues. Mnogi ovo opisuju i kao "sweet Country Coast Canyon West Coast sound." Bez obzira kako tko ovu glazbu nazivao, ona je zapravo garancija da ćete svi vi koji posegnete i poslušate ovaj album jednostavno uživati. I zato nije nikakvo čudo što Rick J Bowen piše: "Teresa James & The Rhythm Tramps have distilled their iconography into a musical portrait that reflects their personal world view earned through hard work and dedication to their art."

Hits 984