Dodano Četvrtak, 12 Ožujak 2015
Length 46:16
Edition date Veljača 2015
Etiketa Dancing Bear
Edition details Objavljeno: 14.2.2015.; produkcija: Edi Cukerić; snimano: RSL production u Novom Mestu, Studiju Kramasonic i Dancing Bear studiju u Zagrebu
Tags Dancing Bear Edi Cukerić Kawasaki 3p

Kawasaki 3p sastav je na koji nije potrebno trošiti previše riječi u uvodu. Svi su bar jednom čuli za njih, svidjela im se ili ne njihova glazba u kojoj spajaju punk, reggae, ska i rock sa svojim specifičnim humorom koji baš i nije za sve. Na žalost, postoje vremenski intervali u kojima ne čujemo previše o njima zbog velikih odmaka između albuma i zbog toga što nisu medijski eksponirani kao lošija strana hrvatske estrade, ali, na svu sreću, postoje i intervali u kojima se o njima dosta priča. A trenutno smo baš u jednom takvom, nakon izdanja novog albuma „Goli zbog pasa“.

Album otvara „Veliki dispečer“, koja počinje pomalo stonerskim uvodom, ali u nastavku će isplivati sva živčanost i duhovitost koja ih krasi u odličnoj kombinaciji s Tomfinim promuklim glasom. Pjesma je vjerojatno najbolja na albumu, uz klasičnu Kawasaki 3p pjesmu „3problema“, zatim „Šatro“, kojom su malo eksperimentirali i odmaknuli se od svojeg prijašnjeg stila, sa zaista odličnim krajnjim zvukom, i, naravno, „Pusicu“, koja je od svih tih zabavnih i humorističnih dijelova albuma na mene ostavila najveći dojam, nasmijala me i popravila raspoloženje. Definitivno jedna od onih koje trebate slušati tijekom tmurnih dana.

Ostatak albuma ne zaostaje previše za navedenim pjesmama, zabavan je i ne dosađuje nakon nekoliko pjesama, kao (nažalost) većina domaćih albuma. Jedine slabe točke su mu „Dizeldorf, Frankfurt i Hanover“ te „Jebotext“; prva, kad je usporedimo s ostatkom albuma, malo zaostaje u kvaliteti , a potonju „Jebotext“ ne mogu opisati koristeći pristojne riječi. Pjesma govori o nedostatku motivacije, dakle, sama o sebi, i neće dobro proći kod niti jednog slušatelja koji se inače ne može zasititi Kawasakija. Uz ostalih dvanaest pjesama koje su zaista solidne, ne znam što radi na albumu, i sada, kada je ponovno slušam, pitam se je li ova ocjena (4) zaslužena (što definitivno ipak jest, s obzirom na ostatak albuma) ili da je spustim na 3 samo zbog ovih nekoliko dosadnih minuta.

U svakom slučaju, album je zaista dobrodošao s obzirom na to da rijetko možemo čuti nova izdanja ovog benda i svakako će zabaviti i bar malo nasmijati svakog tko ga posluša. Za sada je dobro prihvaćen od strane slušatelja, a vjerujem da će tako i ostati jer nema razloga za suprotno.

Tomislav Kiš

Hits 2739