Length 53:27
Edition date Lipanj 2006
Etiketa Epic ‎/ Red Ink / One Haven Music
Catalog Number 82876776212
Edition details objavljeno: 13.6.2006.; produkcija: John Porter i Keb' Mo'; snimano: hangri La Studio, Malibu, Ca & Stu Stu Studio, West Los Angeles, Ca
Tags Epic Keb' Mo' John Porter One Haven Music Red Ink

Vjerojatno ne baš previše ljudi zna tko se krije iza imena Kevin Moore, ali ako kažete Keb’ Mo’ stvari se drastično mijenjaju. Keb’ Mo’ je bluz glazbenik svjetskog glasa, koji je u lipnju ove godine ili ako baš želite točno, 13. lipnja preko diskografske kuće Red Ink izdao svoj osmi studijski album po redu pod nazivom "SUITCASE".

Kevin Moore rođen je 3.listopada 1951. godine u Los Angelesu, CA. Na svjetskoj blues sceni stekao je slavu i renome pod umjetničkim imenom Keb’ Mo’. Njegov glazbeni izričaj preferira tradicionalni bluz izričaj, koji se prvenstveno temelji na bogatoj ostavštini legendarnog Robert Johnsona. Obzirom da je već od najranije mladosti Keb’ Mo’ bio izložen utjecajima gospela, soula, jazza i bluza, ne čudi njegova glazbena orijentacija. Glazbeni izričaj Keb’ Mo’a upotpunjuje kako akustični bluz tako i električni, slide bluz u prihvatljivoj kombinaciji sa elementima rocka i jazza.

Keb’ Mo’ intenzivno je počeo nastupati tek u 21 godini. Svoj nastupni album "Keb' Mo'" objavljuje 1994 i njime skreće veliku pozornost na svoj glazbeni izričaj.

Na albumu "Suitcase" Keb" Mo" vratio se suradnji s Johnom Porterom , producentom koji je producirao njegov prvi album. Povratak ovoj suradnji opet je donio onaj poznati "slow – motion" u svim kompozicijama. Keb" Mo" ponovo osvaja svojom ležernošću, toliko prisutnom emocionalnošću i osjećajem za mjeru.

Ovdje svakako treba spomenuti i istaknuti slijedeće skladbe : "Your Love"," The Itch ", "Still There for Me", " I" m a Hero" , "Life Is Beautiful", naslovnu "Suitcase" i meni osobno posebno dragu skladbu "Whole "Nutha Thang", kao svakako najbolje na albumu, no i ostale teme zrače optimističnošću, prožete su porukama ljubavi i mira, pa tako, cijeli album osvaja poklonike tradicionalnog bluza svojom prihvatljivošću, tako i ostaloj populaciji konzumenata, ovog pomalo komercijalno zapostavljenog bluz izričaja.

Ako volite ugođaj bluza iz doba Jell Roll Mortona, Pee Wee Craytona,Robert Johnsona album "Suitcase" pravi je izbor a osobno držim da je nominacija u kategoriji tradicionalnog bluza kada je u pitanju BLUES MUSIC AWARDS neupitna. Keb" Mo" kao jedan od najboljih bluz glazbenika tradicionalnog bluza, njegova sposobnost fuzioniranja starih vrijednosti sa prednostima moderne produkcije i tehnologije zaista je fantastična. Ovo je još jedan dokaz da bluz glazba sigurno korača u 21 stoljeće temeljena na bogatoj ostavštini bluza prošlog stoljeća. JAKO DOBRO!!!

Hits 66
Keb' Mo' Albumi Kronologija The Reflection » The Reflection