Length 44:35
Edition date 2005
Etiketa Dallas Records
Catalog Number CD DALLAS 368
Edition details izvršni producenti: Goran Lisica Fox i Sanjin Đukić (asistent); produkcija: Damir Martinović - Mrle i Iztok Turk; snimano: studio "G.I.S.", Rijeka, svibanj-lipanj 2004.
Tags Let 3 Dallas Records Goran Lisica Sanjin Đukić Iztok Turk Damir Martinović Mrle

Let 3 zna da je 29. studenog Dan republike. Ono što je započeo Rambo Amadeus, Rokeri z Moravu i Nervozni pošar; čega se Bora Đorđević dotakao u Gasarbajterskoj pesmi I/II i ono što rade sastav zvan Brkovi s vremena na vrijeme u zagrebačkoj Močvari, završili su Let3.

Ultimativni radikalni šumadijski spoj turbofolk melodija i pravih muških, po vratu dlakavih, gitara je pred nama. Sa skulpturom Babin kurac uvrijedili su sve koji mogu gledat', a s Bombardiranjem Srbije i Čačka vrijeđaju sve koji mogu slušat'. Dakle samo gluhi i slijepi su sigurni, a i svi ostali koji znaju skužiti zdravu zajebanciju. Dakle svi oni koji se neće uvrijedi na pokrajine nove Jugoslavije koje nabrajaju u pjesmi suptilnog naziva Riječke pičke, koji će razumjeti na transcendentalnoj bazi usporedbe ženske vulve s ostalim stvarima koje nas okružuju u Rado ide Srbin u vojnike (pička) i koji će potrgati sve vratne mišiće na 3 minute i 22 sekunde rasnog headbanganja u eteričnom stanju pjesme Ero s onoga svijeta.

Let3 su zanimljiv sastav, nitko ih ne shvaća ozbiljno i oni to znaju pa idu još ozbiljnije, a u Rijeci ozbiljno je očito istoznačnica za prebolesno jer kako onda objasniti pjesmu neuspješnog samoubojice Miše Kovača Odvest ću te na vjenčanje sa debelim disko bubnjem i basom u pozadini? Ili Dijete u vremenu sa početkom Child in time od Deep Purple i kalibrom instant klasika i savršene pjesme za kraj koncerta? Harmonika daje odgovor dok ćete pripiti na ovu stvar plesati dvokorak.

Let3 na ovom albumu imaju najmanje autorskog materijala, ali bolesni um Prlje i Mrleta je ovdje otkrio Delta kvadrant i poslao sondu da napravi monolitni spomenik jednoj eri koja je trebala zavrsiti prije 15 godina, ali se kao svaki pravi zombie vratila. Album se zove Bombardiranje Srbije i Čačka, ali se komotno mogao nazvati i Bombardiranje Tomislavove i Prikraja, primjera radi.

Učinak bi bio isti....

Antonio Hadrović

Hits 1538