Length 55:12
Edition date Lipanj 2012
Etiketa Deadline Music
Catalog Number CLP 8504
Edition details Objavljeno: 5.6.2012.; produkcija: Andy Johns; snimano i masterirano: Los Angeles
Tags L.A. Guns Andy Johns Deadline Music

L.A.Guns bend je koji u raznoraznim postavama postoji od davne 1983. godine. Osnivač benda je gitarist Tracii Guns. Na svojim početcima L.A. Guns su bili vezani uz grupu Hollywood Rose, koja se smatra prvom postavom Guns N' Rosesa, a sam Tracii bio je 1985. gitarist u ovom bendu. Godinu dana prije, službeno, pjevač L.A. Gunsa bio je Axl Rose. Guns N' Roses, kako je poznato, postali su ultra popularni bend, dok, barem po popularnosti, L.A.Gunas su ostali daleko iza Guns N' Rosesa. Ipak, L.A. Gunsi su bili jedan kvalitetan glam metal bend, koji je uvijek imao svoje fanove.

U različitim postavama, postajali su do 2002. Zaštitni znakovi ovog benda su bili Tracii Guns i Phil Lewis (pjevač). Navedene godine L.A. Guns se dijele na dva dijela Phil Lewis's L.A. Guns & Tracii Guns's L.A. Guns. Kakve i kolike su netrpeljivosti između ova dva glazbenika, nije toliko bitno, koliko je bitno da je samo njihovo razdvajanje žalosno. »Hollywood Forever« je četvrti album Lewisove verzije »L.A. Gunsa«. Prva tri albuma ove verzije L.A. Gunsa su: »Rips Off the Covers« (2004.), »Tales from the Strip« (2005.); »Covered in Guns« (2010.). Na »Hollywood Forever« uz Phila su i Stacey Blades (gitara, sa Philom od 2004. godine) Scotty Griffin (u Philovoj verziji L. A. Gunsa od 2007.) i Steve Riley (Od 1987 u L. A. Gunsima).

»Hollywood Forever« globalno možemo nazvati tipičnim L.A.Guns albumom s britkom i virtuoznom Bladesovom gitarom. »Hollywood zauvijek« jest tipičan album, u smislu nastavka onog što L.A. Gunsi inače rade. Ne radi se o povratku starom zvuku, već se radi o koraku naprijed. Koliko će se publici svidjeti taj maleni korak naprijed ne može se sa sigurnošću znati. Na prvo slušanje album se ne čini ništa posebno, ipak nakon nekoliko preslušavanja uviđaju se kvalitete ovog albuma. Ono što se ističe to je, kao i uvijek, Philov karakterističan glas i kvalitetno pjevanje, te Bladesovo gitarsko umijeće. Pjesma po kojoj je album dobio ime je obećavajuća i na prvo slušanje. Tipičan glam metal pjesmuljak sa zanimljivim konfuznim uvodom, čvrstim rifom, dobrim ritmom i melodičnim višeglasnim pjevanjem. Na albumu se uz naslovnu pjesmu među ostalima  ističe i » You Better Not Love Me« čvršća srcedrapajuća, ali dobra pjesma. »I Won't Play« bi bila najtipičnija 'klasična' L.A. Guns pjesma sa zanimljivim gitarističkim uplivima. »Arana Negra« je možda najveće iznenađenje na albumu. To je obrada pjesme argentinskog benda »Bicicletas«, koja je i u originalnoj izvedbi dobra, ovdje joj je još dodan L.A.Guns začin. Zanimljivo je kako glam metal zvuči na španjolskom, možda bolje reći kako L.A.Guns zvuče na španjolskom. Requiem (Hollywood Forever), možda ima malo previše bombastičan naslov, ali pjesma je i više nego li dobra.

Globalno »Hollywood Forever« je album namijenjen glam metal freakovima i svima takvim ga toplo preporučam. Stari fanovi L.A.Gunsa će rado ovaj album dodati svojoj kolekciji, s malim, ali nikad odgovorenim pitanjem, kako bi ovo izgledalo s Tracii Gunsom. Ipak, tempora mutant mores te ovaj album možemo i moramo prihvatiti kao dobar L.A. Guns album u 2012. godini.

Bruno Ćurko

Hits 1091