Vrsta / Alternative rock / Hard rock / Rap-Rock
Dodano Petak, 18 Srpanj 2014
Length 45:12
Edition date Lipanj 2014
Etiketa Warner Bros. Records
Catalog Number 9362493759
Edition details Datum objave: 16.6.2014., produkcija: Brad Delson, Mike Shinoda, Emile Haynie i Rob Cavallo, snimano: svibanj 2013 - travanj 2014. Larrabee Sound Studios, EastWest Studios i Glenwood Place Studios (Los Angeles, Kalifornija)
Tags Dancing Bear Linkin Park Warner Bros Brad Delson Mike Shinoda Rob Cavallo Emile Haynie

Početak novog tisućljeća u glazbenom je svijetu upečatljiv, između ostalog, i po odlična dva albuma grupe Linkin Park - „Hybrid Theory“ i „Meteora“. Komercijalni, žestoki nu-metal zvuk žario je i palio u svakom dijelu svijeta. Bend je to koji se sastoji od vrlo kvalitetnih glazbenika koji odlično funkcioniraju i sami za sebe, a zajedno stvaraju inovativnu i kreativnu eksploziju glazbe. Chesterov scream i Mikeovo repanje, fuzija hip-hopa i metala, čije su temelje udarili Aerosmith i Run DMC u pjesmi „Walk This Way“, ovdje je dovedena na višu i moderniju razinu. No, kako su tinejdžeri kasnih devedesetih pomalo odrastali, nu-metal scena je zamrla, a Linkin Park je krenuo u izrazito elektronskom pravcu, potpuno drugačijem od onoga što su radili na prva dva albuma.

Shinodi je dosadila elektronika i odlučio se vratiti korijenima, dobrom starom rock zvuku. Tako je stvoren novi album „The Hunting Party“. Album je odraz njihovog trenutnog stanja i višegodišnjeg iskustva. Spojili su staro i novo, vratili onaj zvuk kraja devedesetih i ukomponirali ga u moderan i zreo ton koji je malo manje žestok od prva dva albuma, no funkcionira naprosto fantastično. Pjesme nisu nu-metal, pjesme su moderni hard rock s elementima elektronike, hip-hopa i čak punkerskih riffova u pjesmi „War“. Spremne za mainstream scenu jednako toliko koliko su spremne za stare fanove koji su zanemarivali zadnje elektronsko-eksperimentalne albume ovog benda. Već na prve taktove uvodne „Keys To The Kingdom“ jasno je u kojem smjeru je bend ovog puta krenuo i što se može očekivati od ostatka albuma. Upečatljivo je i gostovanje Darona Malakiana na pjesmi „Rebellion“ kojoj je ovaj glazbeni dao svoj osobni pečat i prizvuk.

„The Hunting Party“ je njihov prvi album na kojem nije sudjelovao producent Rick Rubin, nego su dečki više-manje uzeli stvar u svoje ruke i povjerenje dali producentu Robu Cavallu. Napravili su odličan posao, tehnički je sve pravilno dozirano, svaka je stavka na svom mjestu, a snimljeno je tako da zvuk djeluje prilično sirovo, no, s druge strane dobro uređeno i dovoljno prirodno te spontano.

Ovo je jedan kvalitetan album koji je doveo Linkin Park u treću eru njihove karijere. Ovo nije nastavak prve, a u potpunosti je drugačiji od druge. Ovo je novi Linkin Park na dobro poznati i voljeni stari način.

Maja Trstenjak

Hits 1032
Recharged « Recharged Linkin Park Albumi Kronologija