Vrsta Thrash Metal / Groove metal
Dodano Subota, 14 Svi 2011
Žanr Metal
Length 45:43
Edition date 2009
Etiketa Epic / RoadRunner

Prošlo desetljeće donjelo nam je hrpe novih bendova u vidu novog vala američkog metala. Dok su Mastodon i Isis odlučili zaroniti u inovativne vode i pustiti se u ekspreimentiranje post metala ili kako već taj pod-žanr želite nazivati, Lamb of God su se odlučili za siroviji, često i brutalniji put. Rezultat je iskrena i moćna glazba, katkad na tragu groove metala i Pantere u najboljem izdanju.

Nakon propasti nu metala, neki bendovi su se raspali, a neki su mutirali. Tako smo recimo od Deza Fafare iz Coal Chambera dobili novi, kako on jako često ponavlja, mnogo brutalniji bend zvan DevilDriver. Ipak, kad čovjek posluša DevilDriver i Lamb of God, neupitno je tko tu zapravo radi kvalitetan metal, a tko je bliži pop rocku po formatu pjesme.

Eto nas tako i kod novog albuma Jaganjca Božijeg, nakon prethodnog, Sacrament, iz 2006. Moglo bi se reći da su s tim albumom došli najbliže moguće nekom mainstreamu, a sa ovim se vraćaju natrag korijenima. Album počinje melodioznim i smirenim instrumentalom, što bi moglo zaprepastiti mnoge koji su navikli na režanje i distorziju, ali ovdje je naravno samo riječ o mamcu koji te vodi na nešto puno jače.

Bombe padaju i kreće In Your Words. Već od ove pjesme, koja je poprilična sirovina, može se zaključiti što slijedi dalje. Čitav album je naime lišen nekog ekspreimentiranja, sve je poprilično jednostavno i idealno za headbanging. Ipak, ima nekog odskakanja od tipičnog brutalnog albuma. Tu je intro albuma, The Passing, čisto zbog melodije i odsutnosti vokala. Uvod u Grace je zanimljiv, a album superiorno zatvara Reclamation. Refren na Set to Fail također unosi malo promjene od standardnog Lamb of God zvuka, jer Randy Blythe tu ima donekle čiste vokale. Ipak je ovdje riječ o čovjeku koji je growling master, kao što je i pokazao sudjelovanjem na edukacijskom DVD-u The Zen of Screaming autorice Melisse Cross.

Set to Fail, Contractor, Fake Messiah, Grace i Broken Hands samo nižu audio klanje jedno za drugim, dokazujući veličinu ovog benda. Oni nisu tu da promjene svijet, rade konceptualne albume ili dubokoumne artističke spotove. Njihova misija je svirati metal, i to im ide jebeno dobro.

Nema tu neke skrivene poruke. Ovo je album koji stavljaš u mp3 player ako voliš Panteru, Chimairu, Machine Head i Hatebreed. To je glazba koju slušaš dok dižeš utege, baviš se nekim ekstremnim sportom ili popravljaš motor neke američke mrcine od auta. Nije za one slabijeg srci i/ili želuca, kao ni za one koji žive po crkvenim pravilma. Zato isključi moždanu kompresiju, smotaj i pripali nešto i pusti da Lamb of God obave svoj posao.

Vuk Oreb
Hits 1283