Dodano Četvrtak, 26 Veljača 2015
Length 46:06
Edition date Studeni 2013
Etiketa Epic
Catalog Number 88725496332
Tags Avril Lavigne Epic

Od vječne tinejdžerice stigao je novi album, peti po redu. Karakterizira ga ozbiljno ime, pa i ozbiljancover. Ali ono što nas čeka unutar korica sve je samo ne ozbiljno. Kad pomislimo da je i za nju vrijeme da napokon odraste, ona napravi još jedan album koji je djetinjast, blesav te nam u njemu govori svoju poznatu:da je možemo poljubiti u dupe. Ovaj je album još neozbiljniji nego prethodnik, prepun već beskrajno mnogo puta iskorištenih melodija i tema koje su očigledno oda njezinoj mladosti koja traje, i traje, i traje... (I toliko dugo traje da jednostavno kada čujemo ime Avril Lavigne pomislimo na taj kreštav glas, šarenu kosu i dozlaboga glupe pjesme.) Dakle, umjesto da je krenula dalje, jer je dob od 29 godina i broj albuma No. 5 krajnje vrijeme za nekakvo glazbeno razvijanje i evoluiranje, ona se još unazadila u odnosu na prošli album i napravila za uši bolan mix ljigavih melodija i njezinog tinejdžerstva (što je i naglasila prvim singlom Here's To Never Growing Up).

Riječi u kojima govori kako ona i njezin dragi ne trebaju nikog da im govori tko da budu i da mogu pokazati srednji prst jer su tako rock 'n' roll (iz pjesme naziva Rock n' Roll, dakako) zvuče kao da ih je rekla neka petnaestogodišnjakinja koja si je prvi put namazala oči u crno i pobjegla od kuće nakon svađe s mamom.

Ako uzmemo pjesmu The One That Got Away od Katy Perry, u njoj promijenimo broj godina koje ima naša mlada protagonistica, i povisimo joj glas za 1000 mHz, dobijemo pjesmu17. Naime, pjesma govori kako je sedamnaestogodišnja Avril ludovala s dečkom, kako su krali cugu i pili ju na krovu, zabavljali se u autu te ju stare pjesme podsjećaju na to razdoblje u koje se želi vratiti. Kakva je tema, takva je i glazba - razigrana, nježna i djetinjasta, a riječi su vrlo slične Katynoj verziji. Moram napomenuti da još nekoliko pjesama zvuči inspirirano njezinom glazbom, kao You Ain't Seen Nothin' Yet  Sippin' On Sunshine, koja upadljivo podsjeća na Roar.

Nešto što se posebno ističe na ovom albumu je čudan i vrlo neugodan za bubnjiće hibrid na japansku foru – Hello Kitty, gdje možemo dobiti puno kreštanja i repetitivnih dijelova od kojih se diže kosa na glavi.

No, usred hrpe iritantnih pištanja, pronalazimo pjesmu Give You What You Like. Ona koristi dobro provjerenu kombinaciju lagane melodije,falsettai akustične gitare u pozadini. Također, riječi nisu glupave i o tome kako će se alkoholizirati dok ne umre, nego ljubavne i tužne te u kombinaciji s danom glazbom, prilično dirljive. Sve zajedno, pogodak.

A onda se tu ubacuje Marilyn Manson u pjesmi Bad Girl. Naravno, kakva drugačija nego zločesta, ako je Manson tu. Evo primjer: Choke me because I said so / Stroke me and feed my ego / I've been a bad girl, don't you know. Pjesma je tipična – zločesta curica s opakim frajerom, a Manson je poznat kao zastrašujuć i nekonvencionalan, pa je, dakako, savršen izbor za sudjelovanje na pjesmi. Naravno, riječi nisu ništa pametnije od ostatka albuma, ali pjesma se ističe i ima dovoljno stava da bude dobra te je različita od ostalog popa s albuma napisanog za podivljale curice. (Ova je ipak za malo starije curice.)

Dakle, ništa pametno, poučno, zanimljivo nećemo dobiti iz ovog albuma. Sve što on pruža (osim dvije navedene iznimke) su isforsirane melodije za koje znamo kako idu prije nego što ih čujemo te tekstovi dostojni pobunjenice u pubertetu i ništa iznad toga. Album ne samo da nije kvalitetan, nego je loš, prazan i bez mozga. Iako neki cijene Avril baš zbog toga što se ne mijenja i što je odana sebi, kako prihvatiti da ona i dalje pjeva iste stvari koje je pjevala sa 17? Dobro je zadržati svoj stil i prepoznatljivost, ali nakon nekog vremena, glazba se mora razvijati. To se s njezinom i dalje ne događa.

Valentina Botica

Hits 667
Goodbye Lullaby « Goodbye Lullaby Avril Lavigne Albumi Kronologija