Length 1:53:39
Edition date Listopad 2019
Etiketa dmacmusic
Catalog Number DM16
Edition details objavljeno: 15.10.2019.; producent: Ben Scholz; izvršni producent: Don Thomson; snimano: 18.7.2019. - Hangar 18, Lax Marriott, Los Angeles, CA
Tags Doug MacDonald Ben Scholz dmacmusic Doug MacDonald & The Tarmac Ensemble The Tarmac Ensemble Don Thomson

Ovaj dvostruki CD snimljen je 18. srpnja 2019. u restoran Hangar 18 u hotelu Marriott uz losanđeleskoj zračnoj luci LAX. Radi se o četvrtom u nizu projekata koje je osmislio producent Don Thomson, a koje je počeo ostvarivati na Havajima. Njegova je zamisao bila da povremeno organizira koncerte s dvije ritam sekcije koje su se izmjenjivale i brojnim gostima, puhačima, tako da su ti koncerti mogli trajati satima. Pravi jazz maraton! Kad je 2014. preselio u Južnu Kaliforniju Thomson je odlučio nastaviti s projektom, a gitarista Douga MacDonalda je zamolio da bude umjetnički voditelj. Tako je bilo i na ovom koncertu za koji je MacDonald okupio regionalnu elitu uz koju je snimio gotovo dva sata glazbe u mainstream jazz idiomu sa štihom jazza zapadne obale. U ritam sekcijama su, uz njega, svirali vibrafonist Charlie Shoemake, pijanist Joe Bagg, basisti Harvey Newmark ili John B. te bubnjari Kendall Kay ili Roy McCurdy. Povremeno su im se, formirajući razne formacije, od kvinteta do septeta, pridruživali trubač Ron Stout, alt saksofonist i flautist Kim Richmond, tenor saksofonist Rickey Woodard i trombonist Ira Nepus. Svaki CD počinje jednom MacDonaldovom skladbom, a ostale su manje ili više poznati jazz standardi. Među ostalima, od onih više poznatih to su “Body and Soul” Johnnya Greena i Edwarda Heymana, “Someone To Light Up My Fire” Antonija Carlosa Jobima, “Strike Up the Band” Georgea Gershwina i “My Foolish Heart” Neda Washingtona i Victora Younga. Posebice su dojmljive izvedbe dvojice legendarnih jazzista koje iznimno cijene: “Tune Up” Milesa Davisa i “Maiden Voyage” Herbiea Hancocka, kao najduža, gotovo jedanaestominutna izvedba.

Hits 1402
Califournia Quartet « Califournia Quartet Doug MacDonald Albumi Kronologija Toluca Lake Jazz » Toluca Lake Jazz

I'm Your Man I'm Your Man