Released Rujan 2010
Vrsta Alternative rock / Folk-rock
Dodano Utorak, 19 Travanj 2011
Length 40:26
Edition date 2010
Etiketa A&M/Octone/Universal

Maroon 5 posljednji su album, It Won't Be Soon Before Long, izdali prije tri godine, a svojim su trećim albumom Hands All Over spasili stvar te smo ih ovaj put doživjeli kao pravi pop bend. Iako su karijeru počeli kao mješavina rocka, funka i popa, na kraju su isplivali kao prava pop poslastica.

Pjesme od početka do kraja su dobro ukomponirali te je kombinacija baladica i ostalih pjesama uhu ugodna. Hands All Over su otvorili hitom Misery koji se već posljednjih nekoliko mjeseci vrti po svim radio postajama. Melodičnim tonom su osvojili i vrhove svjetskih top ljestvica, a same riječi pjesme nitko ni ne shvaća ozbiljno kad ih sam pjevač Adam Levine cvkuće kao svaku drugu pop stvar. Misery je jedna od brojnih pop pjesama takvog karaktera te je vrlo lako zapamtljiva.

Drugi singl Give A Little More izdali su nekoliko tjedana nakon prvog hita, ali nisu uspjeli postići jednaki rezultat. Pjesme Stutter i Don't Know Nothing koje slijede opisuju tipični muški um koji želi postati pop zvijetda te nastoji da se njegove pjesmice puštaju na najcool tulumima. Never Gonna Leave This Bed vraća nas u stvarnost, tj. daje do znanja da je bend još uvijek vjeran svojim korjenima. Pjesma How vjerojatno je uz Misery jedna od najupečatljivijih na albumu, a podsjeća na glazbeno razdoblje 80-ih godina.

Get Back In My Life još je jedna od pjesmuljaka na albumu koje je vrijedno spomenuti, a u deluxe izdanju su nas nagradili i pjesmama Last Chance, No Curtain Fall akustičnom verzijom Misery te Never Gonna Leave This Bed.

Bend je u dva mjeseca snimio album, a na njemu su radili s producentom Robertom Johnom Langeom u Švicarskoj. Adam Levine istaknuo je u jednom od intervjua kako je s Langeom radio žešće nego s bilo kim drugim. Izdali su Hands All Over u rujnu ove godine. Časopis Rolling Stone ocijenio je kako bend ima puno potencijala koje trebaju nauèiti iskoristiti, a novim albumom pokazali su da znaju i mogu.

Đurđica Sarjanović
Hits 919
It Won't Be Soon Before Long « It Won't Be Soon Before Long Maroon 5 Albumi Kronologija Overexposed » Overexposed