Length 2:22:18
Edition date 2011
Država EU
Etiketa Hut Recordings, Virgin
Catalog Number CDHUTD 89, 50999 631393 2 7
Edition details Datum objave: 31. 1. 2011.

Ovi mladići iz Leedsa su već samim izabiranjem ovako neadekvatnog imena za bend bili osuđeni na tužnu sudbinu. Naime, bend se razišao nakon 3 albuma, s tim da im posljednji album nije baš prošao opaženo na glazbenoj sceni. Ne samo da ime benda nije bilo primjereno današnjoj  publici, nego su i pjesme nazivali imenima poput: The People, Human, Disco, Life... Pa se samo stavite u kožu ljudi koji su pokušavali putem Googlea saznati nešto o bendu. Mislim da je to ključni razlog zašto bend nikada nije dobio zasluženu pozornost. Što je tužno, jer se radi o jednom od najtalentiranijih bendova koji su se pojavili na otoku u prijelazu stoljeća i doveli nam na odličnu mješavinu Led Zepellina i The Chemical Brothersa.

Njihov "epitaf", kompilacija Singles and EPs: 2001 - 2005, sadrži sve singlove, b-strane i EP izdanja benda.

Odmah u uvodnoj Take the Long Road and Walk It predstavljena je ta mješavina psihodelije 60-tih, utkana oko techno beatova koji daju daju jarke prizvuke na albumu i odvode nas manično glazbeno blaženstvo. Nakon toga slijede dva prelijepa, moglo bih se nazvati post-rock iznenađenja The Walls Get Smaller i New Instrumental te dvije najmelankoličnije pjesme Alone i prekrasna Raindance, koja pokazuje sve vokalne mogućnosti Robert Harveya koji se može uspoređivati velikim Robertom Plantom. Sve te pjesme su sa nekakvih EP-a ili kojekakvih singlova, pjesme za koje vjerojatno ne bih nikada čuli da ova kompilacija nije izašla.

Sa The People i Let Love Be the Healer započinje psihodelično glazbeno putovanje koje pokreću beatovi, vokal i riffovi koji vam stvaraju zvučni pejzaž (soundscape) za koji ne želite da ikada prestane i nastavljaju do samog kraja.

Bend se razišao i vjerojatno će biti zaboravljen, napominjem: zbog imena.

Pa tko voli nek izvoli, ako vam se da. Meni se dalo krenuti u nepoznato i otkrio sam "mrtav" bend koji me fascinirao. To će sljedeći tjedan biti neki drugi, isto vjerojatno "mrtvi" bend na koji sam naišao tražeći zanimljivu glazbu na "internetu".

Po statistikama u današnjoj glazbenoj industriji izlazi 50 albuma po tjednu, puta 52 tjedna što je 2500 albuma u godini. Ta industrija se preselila na internet, činjenica je da za ovaj bend nakon 5 godina nećete više ikada čuti ma koliko se trudili pronači nešto "novo" u bespućima interneta, nešto što će vas činiti vaš glazbeni ukus drugačijim od drugih, što je danas trend. Zato poslušajte sada.

Edvin Čindrak

Hits 454