Length 1:05:21
Edition date Veljača 2021
Etiketa Essential Messenger Records
Catalog Number EM32021
Edition details objavljeno: 21.2.2021.
Tags Larry Newcomb Quartet Jake Newcomb Essential Messenger Records

Kroz povijest jazza poznati su sinovi koji su nastavili djelovati u području kojim su se bavili njihovi očevi. Primjerice pijanist Duke i njegov sin, trubač Mercer Ellington, saksofonisti Dewey i njegov sin Joshua Redman te Von i njegov sin Chico Freeman, basisti Jimmy i njegov sin Matthew Garrison, saksofonist Oliver i njegov sin, bubnjar Gene Lake... Najpoznatija je obitelj Marsalis: otac Ellis i njegovi sinovi, trubač Wynton, saksofonist Branford, trombonist Delfeayo i bubnjar i vibrafonist Jason. Kad je riječ o straight ahead jazzu i pristupu koji su ustanovili jazz gitaristi iz 1950-ih i 1960-ih, kakav je zastupljern na ovom izdanju, prisjećamo se gitarista Buckyja i njegovih sinova: gitarista Johna i kontrabasista Martina Pizzarellija. Album “Love, Dad” još je jedan dokaz da jabuka ne pada daleko od stabla. Donosi izvedbe koje su ostvarili Larry Newcomb, akademski obrazovani profinjeni gitarist osebujnog zvuka, i njegov sin, kontrabasist Jake Newcomb. To je sjajna kombinacija jer njih dvojica već godinama gotovo svakodnevno zajedno muziciraju i ostvarili su neku vrstu telepatske komunikacije. Na snimanju ovog, trećeg Newcombovog album. Na snimanju su im se pridružili pijanist Thomas Royal i bubnjar Dave Marsh. Radi se o ekipi vještih improvizatora koju veže neko posebno glazbeno zajednoštvo te sklonost prema swingu, ali i bluesu. Osim Newcombovih skladbi, među ostalima “Love, Dad” koju je posvetio trojici sinova, odlučili su obraditi nekoliko standarda: “You Stepped out of a Dream”, “Tricotism”, “Secret Agent Man” i “The Song Is You”.

Hits 2565
Living Tribute « Living Tribute Larry Newcomb Quartet Albumi Kronologija

Zagreb Music Fest, 2. dan - kišni ured se ipak smilovao