Length 53:37
Edition date Listopad 2016
Etiketa Rhythmus Recods
Catalog Number RR002
Edition details objavljno: 7.10.2016.
Tags Ray Obiedo Rhythmus Recods

Ovaj, osmi album gitarista i skladatelja Raya Obieda, donosi izvedbe tri njegova djela te niza latin-jazz standarda, među ostalima skladbi velikana žanra kao što su Tito Puente, Juan Tizol i Duke Ellington, Milton Nascimento, Sonny Rollins i Joao Donato. Ostvario ga je uz mnogobrojne glazbenike iz raznih zemalja koji djeluju na zapadnoj obali SAD-a. Od njih je za svaku izvedbu birao postavu prema njezinu karakteru, a formirao ih je od dua preko seksteta do tenteta. Među njima se, kao posebni gosti u pojedinim izvedbama, javljaju kongistica i udaraljkašica Sheila E., tenor saksofonist Bob Mintzer, flautistica Elena Pinderhughes, timbalist Orestes Vilato i trubač Ray Vega. Oni, kao i ostali sudinici snimanja, s Obiedom dijele strast prema latin-jazzu, ali i svekolikoj glazbenoj ostavštini, što se čuje u njihovim izvedbama. Tako ćemo, slušajući ovaj album, osjetiti pomalo od Antonia Carlosa Jobima, Milesa Davisa, Henryja Mancinija i Jamesa Browna, ali i glazbenika s kojima je Obiedo surađivao tijekom svoje četrdesetogodišnje karijere: Herbiea Hancocka, Georgea Dukea, Grovera Washingtona i Petea Escoveda. Izvedbe su ostvarene u duhu zdrave tradicije latinoameričke glazbe s elementima jazza; prozračne su, lepršave, šarmantne, nabijene ritmovima koji mame na ples. Njihov brodić bezbrižno plovi gotovo mirnim morem tek povremeno se ljuljuškajući na blagim valićima, uplovljavajući u uvale iz kojih dopiru različiti zvukovi, gdje njihovi istomišljenici plešu, slave život, raduju se. Želimo još radosti - zato s nestrpljenjem očekujemo drugi dio.

Hits 1087