Length 56:09
Edition date Svibanj 2021
Etiketa Sunnyside Records
Catalog Number 4115
Edition details objavljeno: 28.5.2021.;
Tags OJOYO Sunnyside Records

Kad govorimo o južnoafričkim jazz glazbenicima na prvu se nameću imena kao što su Abdullah Ibrahim (Dollar Brand), Hugh Masekela, Bheki Mseleku... Svi su oni ostvarili uspješnu međunarodnu karijeru, no ostavili su i ogroman trag na stvaralaštvo niza naraštaja afričkih jazzista. Jedan od njih je saksofonist, klarinetist, flautist, zviždač i skladatelj Morris Goldberg. Rodom je iz Južne Afrike, a međunarodnu karijeru ostvario je u Sjedinjenim Američkim Državama gdje živi i gdje je ostvario suradnje s glazbenim velikanima poput Harryja Belafontea, Paula Simona i drugima. Iako je najpoznatiji po dugogodišnjoj suradnji sa svojim sunarodnjakom, trubačem Hughom Masekelom, njegov je glazbeni pristup najbliži onom pijanista Abdullaha Ibrahima – prozračan i lepršav. Zapravo radi se o spoju afričke i jazz glazbe. Osjeća se to i u izvedbama sastava OJOYO koji je utemeljio prije četvrt stoljeća i s kojom otada razvija svoje glazbene zamisli, a one se uvijek zasnivaju na melodičnosti, razigranosti, rasplesanosti i bogatstvo ritmova. Tako je i na nedavno reizdanom albumu “OJOYO Plays Safrojazz”. Naime riječ je o albumu snimljenom upravo te, 1996. godine. Na ovo izdanje uvršteno je devet Goldbergovih skladbi u izvedbi dvije postave. U obje su sudjelovali bubnjar Anton Fig i udaraljkaš Cyro Baptista. Sedam izvedbi snimio je sa sekstetom u kojem su svirali trubač Chris Botti, klavijaturist Tony Cedras i basist Bakithi Kumalo te kao gosti u nekim izvedbama gitarist Dan Carillo i udaraljkaš Kofoa. U dvije izvedbe uz osnovni trio svirali su trubač Diego Urcola, tenor saksofonistica Cecilia Tenconi, gitarist John Guth, klavijaturist Richard Cummings i basist Chulo Gatewood.

Hits 1124

Burning Bridges Burning Bridges
Bon Jovi