Vrsta Jazz
Dodano Petak, 31 Siječanj 2020
Length 43:15
Edition date Veljača 2019
Etiketa Prodigee Records
Tags Kenney Polson

Akademski školovan američki saksofonsit, koji je 1997. na Howard Universityju diplomirao jazz skladanje i aranžiranje, Kenney Polson je snimio novi album. Već prema naslovu moguće je naslutiti o kakvoj se glazbi radi. Poslao je poruku svima koji se vole... Ovaj CD, na koji je uvrstio deset skladbi, snimalo je čak četrnaest snimatelja u čak dvanaest studija smještenih diljem SAD-a, ali i u Brazilu i Kanadi. To ne čudi jer Polson je do sad živio, i nastupao, u više od pedeset zemalja. Album donosi ispoliran, dotjeran, slatkast smooth jazz protkan elementima rhythm & bluesa u kojem se osjeća njegovo bogato iskustvo. Naime tijekom karijere svirao je s važnim jazz i fision glazbenicima kao što su Kenny Burrell, Jimmy Heath, Phil Woods, Wynton Marsalis, David Sanborn, Joe Williams, Norman Connors i drugi. No vodi i vlastite sastave s kojim poduzima turneje diljem svijeta. Na CD je uvrstio vlastite skladbe, tri standarda i skladbu “Valentine Love” basista i pjevača Michaela Hendersona, poznatog po suradnjama s Milesom Davisom i Stevieom Wonderom, između ostalih. Imena ostalih suradnika također odaju da se radi o cijenjenom glazbeniku s kojim i najbolji rado sviraju, a lista njihovih suradnji ukazuje i na njegove glazbene afinitete. To su gitarist Bruce Conte i klavijatrurist Roger Smith (obojica iz Tower of Power), trubač Larry Gittens (Kool & The Gang), gitarist Phil Upchurch (Donny Hathaway, George Benson), pijanist Tom Grant (Charles Lloyd Tony Williams) i trombonist Fred Wesley (Parliament Funkadelic). Svakako ovaj album očituje i zbir njihovih iskustava koja su nesebično uklopili u Polsonov smooth jazz koncept.

Hits 1941

Alter Bridge, Halestorm, Mammoth WVH u Domu sportova

Električni orgazam u Tvornici