Length 46:07
Edition date Prosinac 2018
Etiketa Tom-Tom
Catalog Number TTCD304
Edition details objavljeno: 15.12.2018.
Tags Rozina Patkai Tom-Tom

Mađarska jazz pjevačica, skladateljica i vizualna umjetnica (crtačica, slikarica i fotografkinja) talijanskih korijena, Rozina Patkai je počela djelovati kao pjevačica klasične glazbe, ali poznatija je postala nakon što se posvetila izvedbama brazilske glazbe, bossa novama. U tom kontekstu snimila je svoja prva dva albuma: “Voce e Eu” i “Paraiso na Terra”. No, nikad se nije zatvarala u određene stilske okvire; njezina je strast i u jazzu, i u elektroničkoj glazbi, i u kantautorskoj glazbi, i u narodnoj glazbi, a fascinirana je i pjesnicima čija ju djela nadahnjuju u skladanju i koje je uglazbila, među ostalima TS Eliotom, Williamom Blakeom, Federicom Garciom Lorcom i Paulom Verlaineom. Tekstovi svakog od njih našli su mjesto i na njezinom novom albumu na kojem se očituje sva širina Patkainih glazbenih interesa. Primjerice, osim što je na album, tek toliko da podsjeti na svoju ljubav prema brazilskoj glazbi, uvrstila izvedbe skladbi “O Leaozinho” Caetana Velosa i “A Ra” Joaoa Donata, skladbu “Sea Song” začinila je orijentalnim prizvukom... Osim dvije spomenute skladbe brazilskih autora sve ostale napisali su ona ili članovi njezinog sastava, ili pak u raznim suradnjama. Osim toga pjeva na portugalskom, francuskom, engleskom i mađarskom. CD je ostvarila uz stalne članove njezinog sastava: saksofonista Janosa Aveda i gitarista Istvana Totha, te goste: violončelisticu klasične glazbe Dittu Rohmann i udaraljkaša Andrasa Desa. Aranžmani, koje je priredio Marton Fenyvesi, donose melankoličan ugođaj u koji su sjajno uronile njezine nježne, sjetne izvedbe, bez oscilacija u registru glasa.

Hits 2324

$ich+Dvorac u Klubu kulture

Mortal Kombat na kućnom pragu