Dodano Petak, 18 Siječanj 2019
Length 1:17:58
Edition date Svibanj 2018
Etiketa RichHeart Music
Edition details objavljeno: 7.5.2018.
Tags The Richard Shulman Group RichHeart Music

Ne bismo baš mogli reći da je glazba na novom albumu pijanista Richarda Shulmana limunada. Zapravo radi se o pristojnom mainstream jazzu. Naime, njegova je poruka: “Kad ti život ponudi limun, pretvori to u limunadu!” Ne prekiselu. Nije to niti glazba na ovom CD-u. Prije bismo mogli reći da je mekana, nježna, meditativna, melodiozna, bez obzira u kojim se podžanrovima jazza kretala. Naime, Shulman je autor svih skladbi (tek je Brenda Lee Morison napisala tekst za jednu), a to je njegov svjetonazor. Zapravo, ovo je njegov četvrti autorski album za jazz kvartet. U nekim trenucima poziva se na poznate jazziste različitih stilskih opredjeljenja, pokazujući širinu glazbenih interesa. Između ostalih za glazbu na ovom CD-u nadahnjivali su ga Pat Metheny, Keith Jarrett, Paul Winter, Jan Garbarek, John Coltrane... Primjerice, skladbom “In Between the Blue and Green” referira se na pijanista Billa Evansa i njegovu “Blue In Green” koju je ovaj velikan zajedno s Milesom Davisom snimio za legendarni Milesov album “Kind of Blue”, dok je “Homage to Pharoah” posveta čuvenom saksofonistu Pharoahu Sandersu odnosno duhovnom aspektu njegove glazbe koji je otkrio kroz Sandersovu skladbu “The Creator has a Master Plan”. Naime, to je tema koja ga zaokuplja godinama i koja je prisutna na nekima od njegovih albuma, tema kroz koju šalje poruku o svojoj životnoj fiozofiji. Isti svjetonazor s njim dijele članovi kvarteta: tenor i sopran saksofonist Jacob Rodriguez, basist Zack Page i bubnjar Rick Dilling, kao i pjevačica Wendy Jones koja im se pridružuje u tri izvedbe.

Hits 3273