Length 44:52
Edition date Siječanj 2020
Etiketa Samostalno
Catalog Number -
Edition details objavljeno: 24.1.2020.
Tags RJ & The Assignment

Klavijaturist, skladatelj, aranžer i producent RJ je zapravo Reginald Johnson (ne miješati s kontrabasistom Reginaldom Reggiem Volneyom Johnsonom), glazbenik koji živi i djeluje u Las Vegasu. Treći album što ga je snimio sa svojim sastavom RJ & The Assignment donosi zbir glazbenih iskustava koja je stjecao u rodnom Chicagou, gdje je i odrastao. Upravo je to razdoblje i čikaško okružje utjecalo na njegovo poimanje glazbe. Naime, još kao dijete učio je svirati klavir po sluhu, a praksu je imao u crkvi. Poslije je svirao čikaškim klubovima te je studirao i diplomirao na sveučilištu Nevada u Las Vegasu. No, najvažnije iskustvo stekao je svirajući sa starijim glazbenicima, među ostalima s Buddyjem Guyom, Otisom Clayom, Jennifer Hudson i sastavom Boys II Men. Sva ta iskustva: jazz, blues, soul, funk, R&B i gospel, uključio je u oblikovanje vlastitog pristupa, što se očituje i na novom albumu znakovitog naziva, koji objašnjava njegovu glazbenu filozofiju – “Hybrid Harmony”. RJ svira glasovir i klavijature te je napisao sedam od deset skladbi, a tri su autorsko djelo članova sastava ili prijatelja. Članovi sastava su pjevačice Kiata Brown, Aja Hawkins, Klaiton Johnson, Alisha Webster, saksofonist Julian Tanaka, gitarist Johnny Johnson, bas gitaristi Jason Bolden i Donald Phillips, kontrabasist Eric Runquist i bubnjar Terry Wesley, dok razna glazbala, po principu “Katica za sve”, svira Tom Schuman. Dojmljiva je izvedba skladbe “Everybody Wants To Rule the World” u kojoj se Kiata Brown upušta u scat improvizaciju, a Tanaka i Johnson razmjenjuju zamisli, kao u neformalnom razgovoru dvojice prijatelja. Iako stiski nema ništa zajedničko s glazbom Johna Coltranea, skladba “Autumn Steps”, jedna od zapaženijih na albumu, nadahnuta je velikanovim djelom.

Hits 1374

Zoran pjeva Arsena Zoran pjeva Arsena
Zoran Predin