Length 44:44
Edition date Veljača 2021
Etiketa EEG Records
Catalog Number 0044
Edition details objavljeno: 1.2.2021., producenti: Jonathan Kane i Dave Soldier
Tags Dave Soldier Jonathan Kane EEG Records

Ovaj je album plod zajedničkog djelovanja dvojice njujorških skladatelja i multiinstrumentalista: Jonathana Kanea i Davea Soldiera, koja se razvija već četiri godine, iako je njihova suradnja u raznim prilikama puno dužega vijeka. U taj su projekt utkali svoje bogato iskustvo koje su stjecali surađujući s mnogobrojnim glazbenicima i djelujući u raznim žanrovima. Istaknuti sudionik njujorške scene još od 1980-ih, poznat uglavnom kao bubnjar, Kane je surađivao s minimalističkim skladateljima La Monte Youngom i Rhysom Chathamom, bio je jedan od osnivača njujorškog ansambla Swans i vodi minimalistički blues bend Jonathan Kane's February. Soldier se istaknuo kao skladatelj i instrumentalist u različitim žanrovima, uključujući avangardu, klasiku i jazz te je vođa Soldier String Quarteta. Također je neuroznanstvenik i profesor u Medicinskom centru Sveučilišta Columbia. No nije samo spajanje raznih žanrova ono što njihovu glazbu čini posebnom. To je prije svega nekonvencionalni način glazbenog razmišljanja i pristupa blues-rocku, zbog čega su izvedbe na ovom albumu nepredvidive, ekstravagantne i intrigantne. Jedan od čimbenika je i njihovo trajanje. Naime radi se o samo četiri izvedbe u trajanju od osam do šesnaest minuta, što znači da su neopterećeni ustaljenim pravilima. To im omogućuje da skladbe razvijaju postepeno, strpljivo, bez žurbe, čime ostvaruju gotovo hipnotički učinak. Pri tome Kane je nasnimavao bubnjeve, gitare i bas, a Sodier gudački kvartet, što je svakako doprinijelo neobičnom zvuku. U jednoj izvedbi pridružio im se gitarist Jon Crider. Obojica se javljaju i kao autori, svaki s jednom skladbom, a obradili su i klasike: “Hate to See You Go” i “It Was a Very Good Year”.

Hits 1019
Zajal « Zajal Dave Soldier Albumi Kronologija

The Heavy Entertainment Show The Heavy Entertainment Show