Dodano Utorak, 15 Siječanj 2019
Edition date Svibanj 2018
Etiketa Avantango Records
Catalog Number AR 002
Edition details objavljeno: 14.5.2018.; producent: Pablo Aslan, snimano: Avantango Records, New York
Tags Hakon Skogstad Avantango Records Pablo Aslan

Dobitnik mnogobrojnih nagrada, norveški pijanist, skladatelj, aranžer i glazbeni pedagog Hakon Skogstad klasičar je koji se specijalizirao za izvedbe tanga, ali i jazza pri čemu svira i orgulje. Za svoje solo izvedbe na klaviru sam je priredio aranžmane, uvijek razmišljaći o zvuku, karakteru i primjeni bandoneona, glazbala popularnog u Argentini, koje se često svira upravo u izvedbama tanga. Naime, Skogstad je često svirao tango s bandoneonistima te je pisao skladbe i aranžmane za to glazbalo, što ga je nadahnulo na prilagođavanje takve glazbe solo izvedbama na klaviru, naravno, s osmišljenim prostorom za improvizacije. No, samo su tri skladbe na albumu njegova djela, tek jedna je velikana tanga Astora Piazzolle, a ostale su skladbe autora čije je stvaralaštvo usko vezano uz tango. Skogstad je jednu svoju skladbu posvetio Piazzolli koji je do današnjih dana ostao simbolom tanga, kao što su Antonio Carlos Jobim za nossa novu, a Duke Ellington za jazz. Osim kao skladatelj, Skogstad je na ovom albumu pokazao i iznimno instrumentalističko umijeće. Svira osjećajno, svaku skladbu u drukčijem duhu, ali uvijek strastveno, srčano, žustro, ponosno, odrešito, što je, primjerice, svojstveno plesačima da bi svojim pokretima naglasili karakter tog glazbenog stila. Kao da su njegovi prsti i tipke klavira isprepleteni u plesu koji slavi ritam, melodiju i harmoniju, ali prije svega taj jedinstveni osjećaj. Naime, izvedbe na ovom albumu toliko su sugestivne da s lakćom u svojim mislima možemo vidjeti taj zaljubljeni par za koji u tom trenutku ne postoji ništa drugo do tanga.

Hits 3560