Length 49:58
Edition date Ožujak 2020
Etiketa Summit Records
Catalog Number DCD 763
Edition details producent: Paul Shaw; snimano: Dolan Studio, New York, NY
Tags Paul Shaw Quintet Paul Shaw Summit Records

Nakon bogate karijere, između ostalog i kao vođe sastava i glazbenog pedagoga, bubnjar Paul Shaw osjetio je da je vrijeme za objavljivamje prvog samostalnog izdanja. Osim što se predstavio kao autor svih skladbi na albumu, pri čemu se osjeća snažan utjecaj produkcije Blue Note i jazza karakterističnog za 1950-e i 1960-e, za snimanje je uspio okupiti prvorazredne njujorške glazbenike srednjeg naraštaja. Uz njega svirali su trubač Alex Sipiagin, gitarist Brad Shepik, pijanist Gary Versace i kontrabasist Drew Gress. Nisu oni bez razloga pristali snimati s njim. Naime, već su surađivali, a upoznati su i s njegovim ostalim suradnjama, primjerice onima s Donaldom Harrisonom, Lizz Wright, Nnennom Freelon, Frankom Lacyjem i Steveom Nelsonom, ali i mnogim jazz orkestrima, što je bilo presudno za povjerenje, a ono je iznimno važno u kreiranju uvjerljivih izvedbi. Sve spomenuto utjecalo je na kompaktnost sastava i njegovu prilagodbu raznim skladbama, jer svaka je drukčijeg karaktera, iako sve su izvedbe ostvarene unutar mainstream jazza, preciznije post bop pristupa. Pri tom vođa sastava i kreator projekta Shaw niti u jednom trenutku ne stavlja sebe ili svoje glazbalo u prvi plan. U svojem konceptu je mudro iskoristio glazbeno umijeća svojih suradnika, ostavivši im dovoljno prostora za sola, ali i omogućivši komunikaciju, a ona se razvija poput neke igre ili gorljivog razgovora prijatelja. Izvedbe su filingaške, gipke i protočne, stalno slušatelja drže budnim, bez obzira radi li se o baladama ili bržim tempima.

Hits 2289