Length 39:50
Edition date Ožujak 2023
Etiketa Silver Lining Music / An Approved Recording
Catalog Number SLM113P01
Edition details objavljeno: 24.3.2023.; producent: Biff Byford
Tags Saxon Silver Lining Music Biff Byford An Approved Recording

Saxon, engleski veterani heavy metal glazbe, dio tzv. New wave of British heavy metal. Prpošni sedamdesetogodišnjaci koji za dvije godine obilježavaju pedesetogodišnjicu djelovanja/sviranja. Glazbenih utakmica u nogama imaju. „More Inspirations“ im je službeno dvadeset i peti studijski album. Dvadeset i treći album im bijaše "Inspiration" iz 2021, godine. Oba inspiracijska albuma su u biti albumi obrada. Prvi iz 2021., kako je netko negdje napisao, mogli smo pripisati pandemijskoj COVID-19 situaciji i nemogućnosti turneja. Taj album dobro iskorišteno karantensko doba. Razlog ovog svojevrsnog inspiracijskog nastavka nije baš sasvim jasan. Nije ni bitan razlog objavljivanja, bitno je da je album tu. Možda su Saxon htjeli odati počasti svojim uzorima, koje i danas rado slušaju. Gotovo sve pjesme su odsvirane kao i originalu, naravno uz Saxon zvuk i specifični Byfordovski vokal. Sami aranžmani pjesama nisu bitno mijenjani. Čini se kao ni 72 ljeta nisu Biffu pokvarila vokalne mogućnosti. Obrada Rainbow pjesme “Man on the Silver Mountain“ se čini najbliža originalnom Saxon zvuku. Rainbow i jesu najsličniji Saxonu od svih ostalih obrađenih bendova. Biff je ovo jako dobro otpjevao, rame uz rame jednom i neponovljivom Diou. Najviše promjena je doživjela Creamova „Tales of Brave Ulysses Cream“. Ne zvuči sve to skupa loše. Jedino „The Faith Healer“ The Sensational Alex Harvey Banda ne zvuči kako treba, jednostavno ne leži Saxonu. Album za duge vožnje, ali nikako nešto što je nužno trebalo ići u bogatu Saxon biografiju.

Bruno Ćurko

Hits 565
Carpe Diem « Carpe Diem Saxon Albumi Kronologija