Dodano Četvrtak, 31 Ožujak 2011
Length 43:19
Edition date Studeni 2009
Etiketa Strange Addiction / Play It Again, Sam
Edition details Snimano: Casa de Leones Studios, Happy Ending Studios i Perfect Circle Studios, 2009. / Producent: Troy Van Leeuwen / Datum objave: 02.11.2009.
Tags Sweethead

Sweethead su nastali uslijed mirovanja Queens of the Stone Age, kao projekt gitarista Troya Van Leeuwena. Okupivši ekipu u sastavu Serrina Sims za mikrofonom, Eddie Nappi s bas-gitarom i Norm Block za bubnjevima još 2008., Van Leeuven se pun entuzijazma dao na posao, pa je novi bend vrlo brzo izdao EP "The Great Disruptors", da bi ga nepunih pola godine kasnije naslijedio i prvi dugosvirajući uradak. Takav da sam mu recenziju započeo na najmanje maštovit način.

Ne, neće biti preoštrih kritika i prenegativnih zaključaka. Sve je tu otprilike na svom mjestu, sve to zvuči korektno i fino, baš kako bi rad ogranka Queens of the Stone Age trebao zvučati. Poslušajte samo tipičnu rock-razvaljotku "P.I.G." pa će vam biti jasno o čemu govorim. Ono što želim reći između tih sivih redaka je da u cijeloj smjesi nedostaje onaj najbitniji, a najmanje uhvatljiv čimbenik, sastojak koji će cijelu kuhinju učiniti posebnom, gurmanskim specijalitetom. Koliko god ekipa bila predana svom radu – a to jesu, bar koliko mogu sam osjetiti slušajući ih na djelu – ipak ostavljaju dojam sporednog projekta, dakle, neke vrste kreativne pauze.

Prvo sam pomislio, evo varijacije na temu Garbage, s tim bijesno-maznim Serrininim vokalom i podmazanim Van Leeuwenovim gitarama, no sa sjajnom, puslirajućom "Amazing Vanishing Conquest" (dodao bih, i sjajan naslov) uspjeli su svom konceptu dodati snažnu dozu osobenosti. I da, nanizali su i, mimo te ljepotice, sasvim pristojan niz pjesama u ruhu suvremenog rocka. "Running Out" je tipičan primjer. Kao što su "Sinkhole International" "Other Side" i "Remote Control Boys" primjeri onog sivog kolorita provučenog kroz tekst. I baš kad dođem do tog središnjeg dijela albuma sasvim primjerene četrdeset i kusur minutaže pomislim kako vjerojatno sjajno zvuče (i izgledaju) uživo. Kako bih rado lošiji dio studijskog rada rado vidio uživo, pa u jednostavnim ljepotama jedne "Meet in the Road" uživao naknadno, nakon bombardiranja s neke pozornice.

Koliko (tek) pristojan rock-album danas, u post-postmoderno vrijeme sveopće dostupnosti (ne samo) glazbenih blaga, uistinu znači ne treba posebno obrazlagati. Sweethead su uredan, korektan proizvod, pasionirano pripreman i realiziran, no nedovoljno maštovito začinjen. Ali, dobro zvuči tijekom vožnje, ako je kome to važan podatak…

Hits 582