Vrsta Pop / Rock / Reggae
Dodano Subota, 02 Travanj 2011
Length 33:09
Edition date 2010
Država Srbija
Etiketa MTV.com.hr / MTV.rs / MTV.si

Sveže amputirana ruka Satriania, bend istočnih nam susjeda poznatiji po kratici S.A.R.S. priredio je svojim fanovima pravi poklon povodom božićnih praznika. Naime, na stranicama MTV-a se od 1.1. 2011. godine može besplatno skinuti drugi album pod radnim nazivom ''Perspektiva'', što se pokazalo kao izvrsna ideja jer je već u prvih deset dana preuzet više od 13.000 puta. Unatoč odličnoj prolaznosti na downloadu, album će se također naći i u prodaji, ali s jednom pjesmom više.

Dvije godine nakon prvijenca jednostavnog naziva S.A.R.S. koji nas je osvojio svojom mješavinom žanrova i ritmova, dobili smo zreliji i pomalo ozbiljniji album. Perspektiva je ponovno, očekivano, odlična kombinacija raznovrsnih žanrova, emotivnih tekstova koji se baziraju na sociološkim, emocionalnim i šaljivim temama.

Album otvara lagana pjesma Ko sam ja o svojevrsnoj krizi identiteta, da bi se nastavio pjesmom To rade. Pjesma s tekstom političke tematike, laganim reggae ritmom vrlo vjerojatno uzima mah na putu prema najglasnije praćenoj pjesmi na koncertima. Zatim slijedi treća pjesma, Ustaje brate, također u S.A.R.S.-ovskom reggae stilu koja zvući kao nastavak Debelom ladu s prethodnog albuma.

Nastavlja se u revijalnom tonu uz Mir i ljubav, pacifistički tekst praćen pred kraj pjesme trombonom Petra Milanovića koji diže atmosferu. Zatim se album neočekivano nastavlja uz Ispovest Miše Markovića kroz jazz remix pripovjedanja dotičnoga (srpskog pjevača i kompozitora za folk izvođače op.a.) i dramatično naglašavanje ''ozbiljnosti'' pripovjetke uz sample već klasične Morriconeove teme iz The Good, The Bad & The Ugly.

Iduća pjesma je i prvi singl s albuma Može i drugačije, energična i vrlo ritmična pjesma koja vas mami na ples. Već sljedeća pjesma Zemlja nije ničija na kojoj gostuje srpski reper Wikluh Sky svojim realnim i pomalo tužnim tekstom tjera na razmišljanje, što dovodi i do posljednje i najozbiljnije pjesme na albumu, Klovn. Balada u kojoj Žarko Kovačević Žare kao vokal dominira pjesmom svoj vrhunac doživljava u posljednoj minuti i time zaključuje ovaj sjajan album.

Zamjerka je to što se na albumu nalazi samo osam pjesama, međutim, u ovom slučaju vrijedi da je kvaliteta definitivno iznad kvantitete. Pjesme Klovn, To rade i Može i drugačije su zasigurno među onima koje će vam se zasigurno ugodno smjestiti u uhu i neće tako olako htjeti van. Nakon odličnog prvog albuma, očekivanja su bila velika, ali i ispunjena. Produkcija Željka Veljkovića i Đorđa Miljenovića (Wikluh Sky) se još jednom pokazala kao izvrsna i postoji vrlo velika mogućnost kako su producirali jedan od najboljih albuma 2011. godine.

Iris Halzer
Hits 1643
S.A.R.S. Albumi Kronologija Mir I Ljubav - Dom Sportova, Zagreb - 25.10.2014. » Mir I Ljubav - Dom Sportova, Zagreb - 25.10.2014.