A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Above A Desert I've Never Seen | 5:03 | ||||
2 | Light Of The Light | 2:49 | ||||
3 | Brilliant Blue Sea Between Us | 3:33 | ||||
4 | Saint Of Fishermen | 1:02 | ||||
5 | Hold But Let Go | 4:21 | ||||
6 | River Of My Youth | 5:35 | ||||
7 | Poppies | 1:01 | ||||
8 | S/Word And Leviathan | 12:26 | ||||
9 | A New Name On An Old Cement Bridge | 2:58 | ||||
10 | Dawn, Running Home | 5:05 |
Prvi od albuma 2011. Asleep on the Floodplain je većinski instrumentalno izdanje, kakvo uostalom od Chasnyja i iščekujemo. Kroz deset pjesama tako proučava kalifornijsku folk glazbu, ostajući suptilan i atmosferičan, izazivajući ponekad u slušatelju želju da se i sam preseli na američki Zapad. Svaka pohvala ide inkorporiranju različitih glazbenih ideja u fluidnu cjelinu izbjegavajući čestu grešku usiljenosti koju njegovi kolege često rade dok žele biti eksperimentalni.
Kroz veći dio albuma Chasny stvarno zvuči odlično, bilo to kroz pustinjski soundtrack Above A Desert I've Never Seen, melankoličnu morsku odiseju Brilliant Blue Sea Between Us ili promišljanje o prolaznosti A New Name On An Old Cement Bridge. Ponajviše se bave dugim i skladnim tonovima, ostvarujući intimnu atmosferu i povezanost sa slušateljem. Stoga je iznenađenje sredina albuma S/Word and Leviathan koja nije tako zvukovno glatka kao ostatak albuma, ali oduševljava vibrirajućim žičanim instrumentima koji prelaze u električnu gitaru. Sve to skupa traje dvanaest minuta i ni u jednom trenutku ne zvuči dosadno i isforsirani. Sufjan Stevens bi, dakle, mogao svašta naučiti.
No, nije Chasny samo instrumentalist. Na četiri pjesme je odlučio pustiti glas i to zvuči sasvim dobro. Daleko je najbolji na Light of the Light, gdje nad minimalističkom gitarom ostvaruje pamtljiv refren kakvih se ne bi posramile ni pop pjesme.
Ako ste nešto čitali o glavnim idejama albuma, moglo bi se lako dogoditi da ga odbacite bez da ste mu zapravo dali priliku. Postomoderna ideja feminizma je zanimljiva za proučavanje, no S/Word and Leviathan i ne može pridonijeti njenom boljem razumijevanju. Takvo forsiranje je ono zbog čeg je indie glazba toliko omražena, no ovo je instrumentalan album i ne treba puno da se ta pozadina isključi. Nakon tog Asleep on the Floodplain postaje sasvim dobar album.
Ivan Glazer