Released Listopad 2019
Vrsta Rock / Pop rock
Dodano Ponedjeljak, 03 Veljača 2020
Edition date Listopad 2019
Etiketa Dallas Records
Tags Dallas Records Valdo Simicich Vava Turisti

Jedna u nizu uzdanica riječkog rokerskog korpusa, Turisti kao pocket size supergrupa nedavno su objavili svoj drugi album. Vlado Simcich Vava kao autorska i pokretačka figura, uz pouzdan vokal Ive Močibob iz E.N.I. te bubnjanje Bobe Grujičića iz Kojota, En Face, Let3 i Grada (da nabrojim samo one za koje pouzdano znam) i bas Sergeja Hofmana iz sastava Quasarr (zamijenio mandrilovca Roberta Jovanovića), s "Revolución" sasvim sigurno neće pokrenuti revoluciju, ali će potvrditi dojmove poznate od ranije, prije svega one o sviračkoj korektnosti, pouzdanosti stila okrenuta bližoj (rock) prošlosti te vrlo tankom autorskom potencijalu.

Turisti, naime, ne samo što ne donose praktički ništa novoga na scenu koja zadnjih godina bilježi priličan autorski zalet (čak je i to "revolucionarenje" s popratnom simbolikom, nadao sam se, nešto što smo ostavili u prošlom stoljeću), već svoju korektnu svirku i neupitan izvođački potencijal stavljaju u funkciju autorski vrlo slabih pjesama. "Nonsens", kako glasi i jedna od tih pjesama (možda i najlošija), postaje tako gotovo pa modus operandi kad se zaredaju stihovi, ali u njihovu ozračju i cijele pjesme više nalik B-stranama ili restlovima nego kakvom uistinu potentnom materijalu. "Revolución" takvom dojmu bježi tek mjestimice, i to onda kada pop nota preuzme vodeću ulogu, kao u zabavno zanimljivima "Samo ljubav" i "Vegas".

Vokal Ive Močibob sasvim fino pluta nad gitarskim slapovima i rafalima, ali ondje gdje je taj zvuk rjeđi i mekši taj je spoj efektniji. Završna "Vegas" to možda ponajbolje pokazuje, ali "Samo ljubav" naznačuje da je tu i mnogo više potencijala od puke pop-rock koncepcije. Na žalost, ostatak materijala jedva da i u naznakama pokazuje za što je sve ova ekipa sposobna. Kad vam album otvori tako tanke pjesme kao što su "Naše vrijeme", "Revoluciju" i "Nepobjedivi" jako je teško u nastavku popraviti dojam, što u konkretnom slučaju sugerira prije svega već spomenuti manjak autorske kvalitete, svježine i snage. "Revolución" je zato, poput svoga naziva, ambalaža bez pravog sadržaja, zbirka pjesama u potrazi za pravom pjesmom, odnosno – nadam se – odgoda iskreno snažne glazbe kakvu ova ekipa, uz autorsku injekciju "sa strane", može isporučiti.

Hits 1992
Turisti Albumi Kronologija Apneja » Apneja