Vrsta Alternative rock / Folk / Dance
Dodano Ponedjeljak, 18 Travanj 2011
Length 43:04
Edition date 2010
Država Velika Britanija
Etiketa Virgin

Nakon što albumom Drastic Fantastic 2008. nije uspjela ostvariti jednak uspjeh kao što je to ostvarila debitantskim albumom Eye To The Telescope, KT Tunstall je učinila korak više na albumu Tiger Suit. Na ovom albumu Tunstall surađuje sa producentom Jimom Abbissom, koji je producirao albume poznatih imena kao što su Arctic Moneys, Kasabian, Ladytron, Adel... Tunstall i producent Jim Abbiss oslanjaju se na plesne ritmove i elektroničke teksture 1980-tihu nastojanju da povratiti svoje mjesto na radiju.

K.T. Tunstall se odlikuje uvjerljivim hrapavim glasom, što joj daje tvrd zvuke bez obzira na sam smisao pjesme i teksta. Na trećem albumu osjeti se kriza identiteta. Album sadrži fini blues folk kakav se osjeti u ranijim pjesmama (Golden Frames), balade (Lost) i zabavan ples (Glamour Puss). Pjesmu (Still a) Weirdo, producirao je genijalni Greg Kurstin iz Bird and the Bee's.

Raniji albumi pokazali su da se Tunstall zna igrati s konvencionalnom ritamskom strukturom, što joj je dalo više svojstvenosti njenom inače jednostavnom tekstualnom materijalu. Na Tiger Suit Tunstall se toliko usredotočila na ritam. Plemenski napjevi i pokretna linija udaraljki u prvoj pjesmi Uummannaq Song pokazuje neočekivanu i djelotvornu teksturu, ali ne uzimajući u obzir strašan stih: I'll tell you the truth/I was trying to raise my roof. Druga pjesma po redu na albumu zove se Glamour Puss. Pjesma se nameće jakim ritmom i plesnim karakterom, pomalo disko pjesma, upravo o čemu pjeva pjesma: Push a little harder/ Dance a little longer/ Never give yourself away.

Pjesme koje se ističu na albumu su: Push That Knot Away, Difficulty i Madame Trudeaux. U pjesmi Push That Knot Away Tunstall pokazuje kako je dobra pjevačica, ali svakako je najbolji dio u ovoj pjesmi je kad ritam malo uspori i gitare sviraju jednu melodiju pojačavajući dojam pjesme. Difficulty je u svojoj biti vrlo jednostavna pjesma, ali ono što joj daje težinu je taj konstantni elektro-rock, pomalo vuče na rave, zvuk. U Madame Trudeaux vlada tipičan K. T. Tunstall zvuk sa blues zvukom pomiješanim sa plemenskim zvukom, koji se provlači kroz cijeli album. Highlight pjesme ja kad na onaj posh engleski rimuje repertoire sa admire.

Produkcijski, Tiger Suit je vrsta dance-pop koji je trenutno u modi. To se jasno vidi u nemirnom aranžmanu na Lost i figuracija na akustičnoj gitari (Still a) Weirdo. Tunstall u pisanju pjesama nije oštra kao što je to bila u prijašnjim albumima (sa stihovima poput: Following your lust like an intrepid adventurer/While you leave your trail of disaster).

Fade Like A Shadow dokazuje da Tunstall može napisati nezaboravne melodije. Ipak albumom Tiger Suit Tunstall nam nije pokazala rast kao tekstopisac. Umjesto toga, fokus albuma da je da se povrati komercijalni zamah kroz korištenje produkcijskih trikova koji rijetko ističu ono što Tunstall radi dobro.

Ivana Obrdalj
Hits 758
KT Tunstall's Acoustic Extravaganza « KT Tunstall's Acoustic Extravaganza KT Tunstall Albumi Kronologija KIN » KIN