Length 45:47
Edition date Veljača 2019
Etiketa Alfi Records
Catalog Number ALFI13119
Edition details objavljeno: 1.2.2019.;
Tags Alfi Records Urbanity

“Urbanity” je rezultat više od dvadeset godina glazbene suradnje gitarista Alberea i klavijaturista Phila Turcioa. Ostala glazbala/zvukove/ritmove su nasnimili, a to je bio Turciov zadatak. U izvedbi Albareove skladbe “I Say” pridružuju im se pjevač Bernard Fowler i tenor saksofoniost Tim Ries, obojica pridruženi članovi Rolling Stonesa na njihovim turnejama. Drugi je to CD ovih australskih glazbenika koji iza sebe imaju zavidne karijere. Gitarist, skladatelj, vođa sastava i producent Albare jedan je od najvažnijih australskih acid jazz glazbenika koji je, između ostalog, ostvario suradnje s bubnjarom Antoniom Sanchezom, usnim harmonikašem Hendrikom Meurkensom i saksofonistom Georgeom Garzoneom, a pijanist, klavijaturist, programer, skladatelj i producent Turcio može se pohvaliti suradnjama s pjevačima K.D. Lang, Oliviom Newton John i Guyom Sebastianom, bubnjarem Daveom Wecklom i drugima. Obojica su upisana u registar autora skladbi na ovom abumu, a jednu, “The Hymn”, potpisuju zajednički. Jedina neautorska je “Desperado” koju su za svoj sastav Eagles napisali njegovi članovi: pjevač, gitarist i klavijaturist Glenn Frey i pjevač, bubnjar i gitarist Don Henley, a prvi je put objavljena 1973. na njihovom istoimenom albumu. Tim su odabirom Albare i Turcio poslali poruku o tome koja i kakva ih glazba fascinira i na kojim smjernicama razvijau vlastite zamisli, a one su bliske smooh jazzu. Na ovom albumu njihov je smooth jazz opušten, prozračan, bez velikih potresa, prijemčiv širem krugu slušatelja.

Hits 1517
Urban Soul « Urban Soul Urbanity Albumi Kronologija

Songs From the Road Songs From the Road