A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Listopad 2013
Format Albumi
Vrsta Blues rock / Electric Blues
Dodano Utorak, 12 Listopad 2021
Žanr Blues
Length 47:57
Broj diskova 1
Edition date Listopad 2013
Država SAD
Etiketa Blue Heat Records
Catalog Number BHR-103
Edition details objavljeno: 15.10.2013.; producent: Reese Wynans; snimano: The Rock House
Tags Sean Chambers Blue Heat Records Reese Wynans

Review

Već je 21. listopad, a evo prije samo šest dana službeno je objavljen, od strane Blue Heat Records, novi studijski album The Rock House Sessions gitarističkog čarobnjaka Seana Chambersa. Da mi se album dostavi što prije udruženo su radili Mark Pucci Media, radijski promotor Rick Lusher te Jeff Fischer iz Blue Heat Records. Svima doista jedno veliko HVALA.

Doista, velika odlika ovog gitariste je što Sean snima bez ikakvih dodatnih uljepšavanja, ovako kako je snimljeno, tako je i odsvirao u studiju.

Budući da je Sean Chambers svoje glazbene korijene posložio fuzionirajući različite utjecaje svojih glazbenih uzora, kao što su: Freddie i Albert King, BB King, Howlin Wolf, Jimi Hendrix i Muddy Waters pa do neizbježne infiltracije glazbenim idiomom Stevie Ray Vaughana, Johnny Wintera i Billy Gibbonsa,a potom je jasno da sve to samo dodatno pojačava ukupni glazbeno scenski doživljaj. U Seanu svi ovi spomenuti glazbenici dobili su beskompromisnog sljedbenika i štovatelja, a jednako tako on je ključni nastavak onoga što su i oni sami svi godinama gradili i stvarali. Svi oni objedinjeni dali su 'strašni' spoj u samom Sean Chambersu i njegovom pratećem bandu.

Vjerojatno se sjećate da je Sean Chambers bio 'band leader' legendarnog Hubert Sumlina u razdoblju od 1998. do 2002. godine. Baš u tom razdoblju mislim da je dobio onaj pravi 'šlag', koji je dodatno zacementirao njegov cjelokupni glazbeni angažman. S druge pak strane, radi o impresivnom gitaristi i glazbeniku, ali i čovjeku. Baš zato, ne treba se čuditi što je Sean nakon svega počeo još predanije raditi i istraživati i pronalaziti svoj glazbeni izričaj. Jednako tako do sada je Sean radio i svirao sa zaista impozantnim brojem glazbenika, koji u svijetu bluesa znače izuzetno puno, evo samo nekih: BB King, Buddy Guy, Greg Allman, Lynyrd Skynyrd, Little Feat, Double Trouble, Otis Rush, Kenny Wayne Shepherd, Govt Mule, Charlie Musselwhite, Kim Simmons, Tab Benoit, Jimmy Thackery, Jeff Healey, Derek Trucks, Bernard Allison, Rick Derringer, Pat Travers, Leslie West, Little Milton, James Cotton, Pinetop Perkins, Willie Big Eyes Smith, Kim Wilson, Bobby Blue Bland, Chris Duarte, Walter Trout, Big Bill Morganfield, Koko Taylor, Ike Turner, Magic Slim, Bo Diddley i Robert Cray, ova imena samo pokazuju o kakvom se potencijalu i kvaliteti radi kada je u pitanju Sean Chambers.

Ovaj puta Seanu su se pridružili: Reese Wynans- klavijature, koji je i producent albuma, Tommy MacDonald- bas, Tom Hambridge- bubnjevi uz Bob Britt - gitara (1,2,4 & 7), Etta Britt -vokal (2,5, & 7), Steve Herman - truba (5,7,& 10),Jim Hook – sax (5,7,& 10), TJ Klay – usna harmonika (1,3,8,9 & 11), Rob McNelley – gitara (3,5,9, & 10), Michael St. Leon- gitara(8) te Chaz Trippy na udaraljkama ( 5 & 6).

Ovih deset ponuđenih odnosno snimljenih tema itekako pokazuju Seana u malo drugačijem svijetlu. Ovaj puta blues nije primaran, ali je itekako prisutan. Osobno, sviđa mi se ovakav slijed u radu ovog meni posebno odgovarajućeg glazbenika. U svakoj pojedinoj pjesmi dominira njegova gitara, ali ona je itekako 'ufurana' u kompletni z vučni zid, koji ovoj ekipi daje neku posebnu, meni nevjerojatno interesantnu notu. Od prve skladbe pa nadalje Sean i band odzvanjaju strašnim, modernim ozračjem i neprikrivenom energijom i dinamikom. Taj nevjerojatno eksponirani 'feeling' osvaja apsolutno svakog tko ga nabavi i posluša. Izdvajati neke od jedanaest ponuđenih tema bilo bi doista smiješno, jer cijela priča ide od početka od prve World Of Fire pa do zadnje Choo Choo Mama i baš tako treba ju slušati a kasnije svatko radi svoju playlistu, koja mu najviše odgovara.

15. listopada bio je datum službene objave albuma i ova moja priča zapravo još uvijek ima EKSKLUZIVNI karakter, koliko pratim i poznajem ove neke promotivne akcije i poteze, čini mi se da je BLUES CORNER glazbenog portala Soundguardian među prvima na ovim prostorima, koji predstavlja ovaj glazbeni urada, gitariste koji je 2001. godine od strane Britain Guitarist Magazine uvršten među '50 Greatest Blues Guitarists of all time'. No, vjerujem da je važnija činjenica barem osobno Seanu to što je je snimao višestruko nagrađivani album About Them Shoes, legendarnog i nažalost pokojnog Hubert Charles Sumlina (16. studeni 1931. – 04.prosinac 2011.) za Tone Cool Records. Takvu specijalizaciju više neće moći dobiti i zato je i sam Sean vjerojatno ponosan i sretan što je imao tu mogućnost. Danas, je već Chambers van serijski glazbenik, koji svom snagom i svim srcem izvodi svoju glazbu uz bezuvjetnu potporu pratećeg banda. Naime, ovo je prvi puta da Sean snima bez svog Sean Chambers Banda, da je koristio studijske glazbenike, da je album producirao Reese Wynans i da je sve to dobilo tako snažnu, intenzivnu konotaciju, a imena poput Elmore Jamesa, BB Kinga, Gary Moorea i Ten Years After, samo su jasni pokazatelj što su prioriteti ovog glazbenika. Obrađujući njihove skladbe Sean je svemu dao neku novu dimenziju i hvala mu zbog toga. Meni osobno, to doista impresivno zvuči.

Albumom The Rock House Sessions, Sean Chambers prezentira gotovo 48 minuta najboljeg rock n' bluesa kojeg sam čuo u posljednje vrijeme, i to u potpuno novom ruhu. Ukoliko niste do sada zapazili ovog glazbenika vrijeme je da se to promijeni. Sean Chambers i njegov prateći band praše ko' ludi i baš zato, nikako nemojte propustiti ovaj album. Poznajući ono što publika voli, jako dobro znam da ćete prije ili kasnije poluditi za ovim albumom, vjerujte ne bez razloga!

Na kraju, evo što i drugi pišu: Chambers not only delivers on vocals but really digs deep for the right riffs to send this truck over the cliff. Really nice! OK...How do you end a super blues rocker album...I'll tell you! You play a Ten Years After track and that's exactly what Chambers does with a great version of Choo Choo Mama. Now it likely isn't a secret that the early TYA stuff is among my favorite blues rock bands of all time. Chambers uses a tight arrangement not far different from the original sans substituting harp for some of Lee's flaming guitar riffs but this song is a cooker and you hate to have it end. This is a cool release and one that you should definitely check out! - George Ward

Mladen Lončar - Mike

Hits 355
Live from the Long Island Blues Warehouse « Live from the Long Island Blues Warehouse Sean Chambers Albumi Kronologija Trouble & Whiskey » Trouble & Whiskey

Posljednje predstavljeni jazz albumi

Posljednja 102

Izvještaji



Wolfheart u Vintage Industrial Baru


One Possible Option najavili novi album u Zagrebu


Galerija fotografija: PipsChips&Videoclips održali prvomajski koncert u Sisku


Galerija fotografija: Igralom u Močvari


Galerija fotografija: A Gram Trip, Hrmülja i Lord Drunkalot u Močvari


Galerija fotografija: Toumaranke Orchestra u klubu Močvara


Buntai + Lil zoo u Klubu kulture


Galerija fotografija: Opća opasnost nastupila u Sisku


Donkey Hot održali samostalan koncert u SAX!-u


Urban&4 uz gudački orkestar u Splitu


Jonathan u riječkom Pogonu kulture


The Boomtown Rats nastupili u Zagrebu


Galerija fotografija: Reper Iz Sobe + Beverly Brooks u Močvari


Rog u jazzu – Fanni Pósa Quartet u Lisinskom


Boris Štok nakon 9 godina u Vintageu


Izvrsna Josipa Lisac kao domaćica u Saxu


Ocean Of Another + Survived By Nothing u VIB-u


Sjajan nastup Roberta Fonsece u Kerempuhu