Length 1:12:43
Edition date Srpanj 2007
Država UK & Europe
Etiketa Warner Bros. Records
Catalog Number 5144 22489 2
Tags Garbage Geffen

Absolute Garbage nova je kompilacija hitova popularne rock skupine Garbage, koja je već 13 godina prisutna na svjetskoj rock sceni, a čiji albumi slušatelje ne ostavljaju ravnodušnima. Iako iza sebe imaju samo 4 studijska albuma, možda bi prikladniji naziv ove kompilacije bio Greatest Hits Vol. 1, budući da će u budućnosti gotovo sigurno uslijediti još koja kompilacija.

Ovdje vam predstavljamo posebno izdanje na 2 CDa, sa remixevima hitova na drugom CDu, no vjerujem da niti oni koji naiđu na jednostuko izdanje neće biti razočarani. Posebno valja istaknuti da se na ovom izdanju nalaze pjesme #1 Crush sa soundtracka filma Romeo+Juliet , The World Is Not Enough sa soundtracka istoimenog filma o avanturama Jamesa Bonda i When I Grow Up sa soundtracka filma Big Daddy. Što se hitova tiče, obuhvaćene su sve singlice njihove dosadašnje karijere. Od melankoličnih pjesama Milk i Only Happy When It Rains, preko žestokih i općepoznatih pjesama Shut Your MouthPush It, pa sve do novijih hitova kao što su Cherry Lips (Go Baby Go) i Bleed Like MeAbsolute Garbage savršeni je presjek jednog dijela karijere ovog energičnog benda kojeg predvodi karizmatični vokal pjevačice Shirley Manson.

Što se samih remixeva tiče, dojam je također odličan. Većina pjesma je obrađena u različitom stilu (većina remixeva ipak naginje elektronici), no to ne bi trebalo pretjerano razočarati kolekcionare.

Absolute Garbage dolazi i u DVD formatu, sa istih 16 spotova za pjesme sa ove kompilacije, a iTunes izdanje ima kao dodatak bonus pjesmu All The Good In This Life. Iako je namjera benda bila da se snime neke nove pjesme za kompilaciju, kao i da ju prati kolekcija B-sideova, od toga za ne kraju ipak odustalo, no i bez toga, Absolute Garbage je dovoljan mamac za obožavatelje i one koje zanimaju samo najbolje pjesme ovog benda.

Goran Hatala

Hits 4449

One Possible Option najavili novi album u Zagrebu