A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Tempore Nihil Sanat (Prelude In F Minor) | 1:12 | ||||
2 | Never Forgive, Never Forget | 3:44 | ||||
3 | War Eternal | 4:16 | ||||
4 | As The Pages Burn | 4:01 | ||||
5 | No More Regrets | 4:06 | ||||
6 | You Will Know My Name | 4:37 | ||||
7 | Graveyard Of Dreams | 1:10 | ||||
8 | Stolen Life | 2:59 | ||||
9 | Time Is Black | 5:24 | ||||
10 | On And On | 4:05 | ||||
11 | Avalanche | 4:39 | ||||
12 | Down To Nothing | 3:48 | ||||
13 | Not Long For This World | 3:28 |
Švedska melodic death metal snaga Arch Enemy nedavno je zamijenila pjevačicu. Umjesto, već sada legendarne, Angele Gossow, ženski growl i scream preuzela je Kanađanka Alissa White-Gluz inače iz benda The Agonist. Cura koja se kandidirala i u Kanadskom idolu dobila je veliku odgovornost biti, barem jednako dobra kao Angela. Razlaz je prošao i više nego u prijateljskom raspoloženju, Angela je još uvijek uz bend, no iza scene, ona je sada njihova menadžerica dok se Alissi ostvario životni san.
S fanom za mikrofonom Šveđani su snimili deveti studijski album „War Eternal“ u njihovom dobro poznatom zvuku. Melodični death metal je odlična stvar, pjesme odišu životom i potrebnom žestinom. Igra gitarskih solo dionica i snažnog vokala čine kombinaciju koja sigurno pali, a bend ju je još jednom učinio posebnom tako da se osjeti neka vrsta svježine koja sam album čini ipak nešto drugačijim od prijašnjih. „Tempore Nihil Sanat“ odabran je kao mističan te na neki način epski početak albuma. Simfonični uvod dovodi do pjesme „Never Forgive, Never Forget“ koja će stvoriti mosh pitove na koncertima te do prvog singla „War Eternal“ jakog u melodiji, ritmu i stihovima. „As The Pages Burn“ također je odabran kao singl, po karakteru prava „old school“ pjesma švedskog melodic death metala. „No More Regrets“ ima odličnu solažu koja joj donosi turbulentni štih, a smirivati ga mora „You Will Know My Name“, laganijeg ritma. Slijedi još laganija instrumentalna stvar „Graveyard Of Dreams“. Kratka, ali izrazito slatka stvar kada krećenešto dulja, no najkraća na albumu „Stolen Life“, mistična i upečatljiva. „Time Is Black“ krasi specifičan intro po kojemu će ju slušatelj svaki put prepoznati, po strukturi jedna od najkompleksinijih stvari na albumu, također i jedna od najkvalitetnijih. „Down To Nothing“ je također jedna od boljih, dovodi album konačnog usijanja i kraja s instrumentalom „Not Long for This World“ koji podsjeća na „It's Gonna Be Me“ boy benda N'Sync. Ozbiljno.
Ovo je jedan uistinu kvalitetan album koji svakako trebate poslušati. Ekipa je još jednom napravila odličan posao, privući će mnoge nove fanove, a stare ostaviti s osmijehom na licu.
Maja Trstenjak