Edition date Srpanj 2007
Država Njemačka
Etiketa Steamhammer
Catalog Number SPV 98172 2CD
Edition details objavljeno: 16.7.2007.; produkcija: Motorhead: snimano: 16. 6. 2005. - Hammersmith Apollo
Tags Motorhead SPV

Motörhead, doajeni rock "n" roll muzike, ovog ljeta izdali su svoj sedmi dvostruki CD live album pod nazivom "Better Motörhead than Dead: Live at Hammersmith", s koncerta koji se održao u londonskoj dvorani "Hammersmith Apollo" povodom 30. godišnjice od osnutka benda.

Spektakularnom nastupu svjedočilo je više od 5.000 obožavatelja koji nisu propustili njihov slavljenički koncert. Album koji traje nešto više od sat i pol uključuje 23 pjesme, među kojima su neke od najvećih heavy metal klasika poput Overkill, Bomber, (We Are) The Road Crew i Ace Of Spades koji su dokaz da je doista riječ o vrhunskim rock muzičarima.

"Better Motörhead than Dead: Live at Hammersmith" vjerojatno će mnoge vratiti u njihove tinejdžerske godine budući da se na albumu nalaze neki ultimativni evergreeni poput Love Me Like A Reptile, Metropolis, No Class, I Got Mine i Dancing On Your Grave. Definitivno je riječ o vrijednom materijalu koje vrijeme nije pregazilo, a rezultat je njihova 30-godišnjeg upornog rada.

Ovaj britanski heavy metal trio oformljen je davne 1975. godine, a predvodi ga legendarni basist, pjevač i tekstopisac Lemmy (Ian Fraiser Kilmister). Osim njega, na posljednjem albumu se pojavljuju i gitarist Philip A. Campbell, koji se bendu priključio 1984. godine te Mikkey Dee (Michael Delaouglou), bubnjar i tekstopisac grčko-švedskih korijena poznat po svojoj nevjerojatnoj brzini i preciznosti, koji na Campbellov nagovor dolazi u bend 1985. godine.

Oni koji prate Motörhead znaju da je njihov zvuk mješavina heavy, speed i trash metala te da su oni mnogo utjecali na razvoj ova dva pravca.Pored već spomenutih heavy metal klasika (Ace Of Spades, Bomber, Overkill, Love Me Like a Reptile i Iron Fistâ), na albumu "Better Motörhead than Dead" nalaze se neke ponajbolje stvari s njihovog posljednjeg studijskog albuma "Inferno" iz 2004. (Killers, In the Name of Tragedy, Whorehouse Blues), ali i pravi rariteti poput pjesme (We Are) The Road Crew.

Iako je riječ o vrsnim muzičarima koji su dosad izdali bezbroj albuma s live nastupa, "Better Motörhead than Dead: Live at Hammersmith" nažalost pati od izrazito nekvalitetnog zvuka. Naime, bubnjevi su preglasni, dok se gitare jedva čuju te je na momente teško razumjeti što Lemmy pjeva ili brblja između pjesama. Zato "Better Motörhead than Dead: Live at Hammersmith" možda nije njihov najbolji live album, no bila bi velika šteta ne nabaviti ga, barem kad je riječ o ljubiteljima hard rock zvuka.

Martina Staničić

Hits 1211
Motorhead Albumi Kronologija The World is Yours » The World is Yours