Vrsta Rock / Alternative rock
Dodano Ponedjeljak, 07 Studeni 2011
Žanr Alternativ Rock
Length 34:39
Edition date 2008
Etiketa Warner / Dancing Bear

Glazbeni portal SoundGuardian zaisurno je jedan od prvih koji je već najavio izlazak ovog albuma te će biti jedan od prvih koji će vam dati informaciju o sadržaju albuma Accelerate velikih R.E.M. Ovaj put Hrvatska ima privilegiju biti prva jer u noći s četvrtka na petak, 27. / 28.ožujka u 00:00h dolazi u naše trgovine. Za sve nestrpljive fanove izdavačka kuća Dancing Bear otvara vrata svojeg dućana u Gundulićevoj 7 u Zagrebu, u ponoć s četvrtka na petak 27.-28. ožujka. U ostatku svijeta album izlazi 1. travnja u izdanju poznate diskografske kuće Warner Bros. No, da vidimo što možemo naći na ovom albumu…

Poznavajući opus R.E.M., nakon prvog preslušavanja ostao sam doslovno ugodno iznenađen. Moram priznati da nisam baš preveliki fan ovog benda, no to nikako ne znači da neću objektivno pisati o sadržaju albuma Accelerate.

Dečki iz benda obećali su svima da će njihov sljedeći album biti onako… rockerski nastrojen i nabrijan. Budući da zadnji studijski uradak bio je prije četiri godine Around the Sun, koji me se baš nije previše dojmio, nekako je bio previše mračan, neživotan i pomalo meni osobno dosadan. Stoga, drago mi je da album Accelerate doživljavam kao jedan doslovni "remake" samog benda i to je ono što me posebno veseli.

Od samog početka albuma i teme Living Well Is the Best Revenge preko hitoidne Supernatural Superserious do iznenađujuće i meni opet posebno drage Until the Day Is Done, stekao sam dojam da će album Accelerate značiti jedan doslovno veliki povratak benda R.E.M.

S druge pak strane dečki (Buck, Mills, Stipe) nisu lagali i snimili su album, koji je svakako na tragu onog što su svima obećali.

Bend koji je svoje mjesto tražio u onim meni ne baš osobito dragim 80-ima, ali R.E.M. je svakako obilježio svoje mjesto na rock sceni u svojoj jedinstvenoj i čudnoj mješavini rocka, kada je post-punk ulazio i pretvarao se u alternativni rock. Već svojim prvim singlom Radio Free Europe (1981.) dali su do znanja da oni svakako traže neko svoje drugo i drugačije mjesto na trenutnoj rock sceni. To najbolje dočaravaju sljedeće dvije teme sa albuma Accelerate, a to su: Mr. Richards i Sing for the Submarine.

Ostale pjesme po meni pomalo odudaraju od onog poznatog štiha R.E.M.-a, no i to je ispalo doslovno simpatično i meni osobno vrlo zanimljivo i ugodno za slušanje. Ponekad čovjek sebi treba dati oduška i jednostavno se ispucati a to se vrlo lako može uz pjesme poput: Man-Sized Wreath, Houston i I"m Gonna DJ. Skladbe koje nisam mogao svrstati niti u jednu kategoriju osim u one koje su tu, kao odraz neke furkepa onda u tu skupinu ubrajam: Hollow Man, Accelerate i Horse to Water. No, to nikako ne znači da ove pjesme nisu kvalitetne, one su samo ušle u drugu kategoriju i to je to.

Album Accelerate velikih R.E.M.-ovaca ima veliko značenje za sam bend, jer po svemu on predstavlja neki novi početak, novo rođenje i povratak na glazbenu scenu. Isplatilo se čekati pune četiri godine, što je svakako za pohvaliti i za pozdraviti. Fanovi će biti oduševljeni, a mi koji to nismo, moramo biti zadovoljni jer pred nama je album koji zaslužuje našu pozornost, a to je on što je najvažnije.

Zbog svega toga, osobno toplo preporučam najnoviji studijski album Accelerate velikih R.E.M.-ovaca. Konačno, nešto novo i drugačije!!!

Hits 2298
Up « Up R.E.M. Albumi Kronologija Live at the Olympia » Live at the Olympia