Released Studeni 2009
Vrsta Pop / R&B
Dodano Nedjelja, 20 Veljača 2011
Edition date Studeni 2009
Etiketa Jive
Edition details Producenti: Britney Spears, Benny Blanco, Bloodshy & Avant, Chris

Album izdan 10. studenog 2009. obilježava desetu godišnjicu suradnje Britney sa izdavačkom kućom Jive Records i drugo je izdanje njenih najvećih hitova. Na policama CD shopova može se naći u standardnom i duplom deluxe izdanju. Sadrži najveće hitove „pop princeze“ stvorenih u prvih deset godina njenog obitavanja u glazbenoj industriji, trač rubrikama i top ljestvicama.

Čitava povijest njene karijere opisana je kronološki. Preciznije, postava pjesama obilježava početak, vrhunac, pad i uskrsnuće njene dugogodišnje karijere. Pjesmom i istoimenim albumom ...Baby One More Time pojavila se prije 10 godina u svijetu showbizza predstavljajući se kao mirna curica iz predgrađa te je bila glavni uzor svim ostalim curicama koje su dane provodile gledajući MTV i maštajući o tome da će kad tad postati slavne i skakati po stageu bilo sa postavom plesača ili sa udavima dužine minimalno 5 metara.

(You Drive Me) Crazy naslovna je pjesma i filma sličnog naziva Drive Me Crazy, a suradnju sa režijom filma može se primijetiti i po pojavljivanju glumaca u samom spotu pjesme. Od hitova sa predstavljajućeg albuma u kolekciji najvećih hitova našla se još i stvar Born To Make You Happy gdje je Brit još bila u baby-look izdanju.

Sljedećim albumom, Ooops.. I Did It Again izbacuje još dva hita na tržište, istoimenu pjesmu te pjesmu Stronger koja je svojevremeno gospođicu Spears još opisivala kao mladu nadu pop industrije sa svijetlom budućnosti i, kako se pretpostavljalo, izbjegavanjem cijele buke koja se obično stvori tijekom prve dvije-tri godine obitavanja u svijetu poznatih i slavnih. Međutim, pjesmama I'm A Slave 4 You i I'm Not A Girl, Not Yet A Woman sama Britney pokazuje kako još uvijek nije sigurna da li želi glumiti vječnu djevicu ili se napokon više želi svijetu predstaviti kao normalno biće od 20-i-nešto godina koje banči i luduje već kad može. To je vrijeme suradnje sa pop kraljicom Madonnom, te očekivanog izdanja dueta koji nosi naziv Me Against The Music.

Britney Spears

Vjerojatno je suradnja sa Madonnom Britney malo probudila iz slatkih snova o showbizzu te je naša pop princeza odlučila okrenuti novu stranicu u životu i pokazati svijetu što zapravo zna. Preko noći postaje udana žena na par sati, djevica koja već ima dvoje djece, izdaje u međuvremenu pjesmu Toxic te sad tek kreću problemi. Nakon što se na neko vrijeme malo udaljila od pozornice i krenula u pohod na trač rubrike i propale brakove, vraća se albumima Blackout i najnovijim Circus i daje nam svima do znanja da je zapravo cijeli njen život veliki show u kojem nije uvijek sve tako zanimljivo kao što smo mislili prije 10 godina.

Gimme More i Piece Of Me dokazuje da još uvijek ima materijala i za pjesme, tračeve i crnu kroniku. Womanizer je njen osmi hit koji je osvojio vrhove svjetskih top ljestvica i na kojem je surađivala sa malo kvalitetnijim glazbenicima. Albumom Circus objašnjava nam svima da je zapravo sve ovo jedan veliki lunapark i da je njoj zapravo zabavno raditi sve što vole mladi tj. opijati se, brijati glavu i slične zanimljivosti samo da se ubere malo pažnje.

Sve u svemu, album je zanimljiva kombinacija cjelokupne suradnje Britney Spears i okrutnog svijeta glazbe sa kojim nije uvijek lako, što je Brit i više nego naučila. Zvuk se malo mijenja tijekom godina, ali žanr je uglanom isti, wannabe pohod na plesne podije. Nadajmo se da će zadržati status Womanizer i da je napokon krenula normalnim putem. Do tad, ovim albumom se uvijek možete sjetiti dobrih starih vremena i školskih klupa.

Đurđica Sarjanović

Hits 1375