A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Newspaper Spoons | 3:03 | ||||
2 | Pointless Experience | 3:00 | ||||
3 | March Of Progress | 6:20 | ||||
4 | Bunker Buster | 5:56 | ||||
5 | Continental Shelf | 3:19 | ||||
6 | Silhouettes | 4:12 | ||||
7 | Death | 11:17 |
Viet Cong, novi bend nastao iz raspalog noise sastava „Women“, prvi se put pojavio na sceni pretprošle godine kada su izbacili kazetu jednostavno nazvanu „Casette“. Zanimljiv post-punk prizvuk prilično nedefiniranog smjera, zahvatio je pažnju underground scene, pa je tako jaka etiketa „Mexican Summer“ ubrzo re-izdala njihov materijal i gurnula bend van lokalne kanadaske zajednice. Najava debitantskog albuma za golemu indie etiketu „Jagjaguwar“ dočekano je uz izvrsni singl „Continental Shelf“ a internetski stream cijelog LP-a na američkom NPR tjedan prije izlaska nagnao me na repetitivno slušanje njihovog materijala, koji je u najmanju ruku, vrlo dobar.
U samo 35 minuta trajanja album šeće po valovima visokih frekvencija i buke „podvodnog“ efekta uz neizostavne post-punk ritmove, a puni efekt ovog kuršlusa najbolje se osjeti uz ozbiljno odvrnutu glasnoću. Viet Cong uspijeva ponudu široki spektar melodija i ritmova, a ludnica na maničnoj „Bunker Buster“ u potpunosti me navukla na ovaj studijski uradak. Bend nudi i nešto više indie zvuk na pjesmi „March Of Progress“, kakav su profurali njihovi novi, vanserijski sunarodnjaci Ought sa odličnim albumom „More Than Any Other Day“. Album jednostavno ne ostavlja praznog prostora i nema nijednu slabiju „traku“, a njihov naum spajanja noise, indie i post punk glazbe u potpunosti je uspio. Tekstovi vjerno prate glazbu, a gotovo poetska apstraktnost na „Continental Shelf“ možda i najbolje opisuje album. Fingertips in the fountain, fondle liquid gold, ice on the horizon, the skyline folding in, nothing is beginning, edges falling off of themselves, and the water is draining, off the continental shelf.
Generalno sivilo produkcije u prave trenutke prerasta u harmonične melodije, a jaki udari post-punk ritmova kakve nemolisrdno „peglaju“ 5 minuta na završnoj „Death“ oplemenjuju njihov pristup stvarajući autentičnu punk estetiku. Godina je počela izvrsno, a ja se nadam da će VietCong izbaciti ove godine barem još EP jer ne sumnjam da svoju glazbu mogu odnjeti daleko.
Mislav Miličević