Dodano Petak, 07 Listopad 2011
Žanr Blues
Edition date Studeni 2008
Etiketa Eagle Records / Menart
Edition details objavljeno: 7.11.2008.
Tags Jeff Beck Eagle Records

Pred Vama, štovani posjetitelji glazbenog portala SoundGuardian je izuzetno raritetni audio materijal upakiran u dvostruko CD box izdanje. Radi se naime, o snimljenim raritetnim studijskim, koncertnim, TV i radijskim nastupima, legendarnog britanskog majstora gitare – Jeff Becka. Ovaj dvostruki CD objavljen je ove godine pod nazivom Jeff Beck Boogie Woody's Birthday. Isti je objavila izdavačka kuća Woody's Bootleg.

Ovaj raritetni tonski zapis upriličen u ovakvom izdanju zaslužuje svakako našu pozornost. Cijeli rock i blues milje dobro je upoznat sa ovom edicijom i svi se trude što prije doći do svog primjerka ovog van serijskog dvostrukog CD-a.

Po tko zna koji puta Jeff Beck pokazao se u izvrsnom svjetlu svirajući brojne glazbene teme kao na primjer: klasični rockabilly pedesetih, jazz- rock skladbe, svoje provjerene standarde a tu su i njegove nezaobilazne izvedbe blues tema.

Odlična izvedba, odlična tehnička komponentna snimljenog materija a uz to evidentna je posebno nadahnuta svirka Jeff Becka u live temama, koja svakako mora dodatno uspaliti sve one koji dođu do svog primjerka. Već ove rečenice ukazuju da se radi o zaista izuzetno raritetnim i nadasve kvalitetnim tonskim zapisima.

Jeff Beck svojim jasnim i nedvojbeno širokim glazbenim interesom koji obuhvaća funk, fusion, reggae, jazz,rock i blues baca na koljena, apsolutno sve i publiku i kritičare ali i kolege glazbenike. Jeff Beck uvijek zvuči odlično, snažno, samouvjereno i beskompromisno. U bilo kojoj kombinaciji Jeff Beck sa svojim zaista 'strašnim' glazbenicima u stanju su odsvirati apsolutno sve. A da kojim slučajem ne bi bilo zabune, oni to i čine. Naravno, kao i puno puta do sada Beck nas slama svojim gitarističkim rukopisom, njegove izvedbe kao da dolaze iz neke druge galaksije:njegova gitara pjeva, vrišti, plače, zavija i urliče a sve to na slušatelja djeluje izuzetno drastično, kompletno Vas baca u trans. Na taj način Jeff Beck nam pokazuje i dokazuje; da gitara može zvučati kao ljudski glas, kao ljudsko biće ili kao nešto potpuno novo, nepoznato biće, no samo ako se nalazi u pravim rukama.

Svi dobro znamo kako je Jeff Beck napredovao i fluktuirao mnogim glazbenim stilovima, on je doslovno bio u svemu najbolji, njegova gitara jednako izražajno izvodi zaista …sve što ovaj veliki gitarista poželi svirati. Stoga, njegove izvedbe imaju zaista sve odlike i zvuče kao da je pred nama neki vanzemaljac, koji je stigao na zemlju iz neke druge galaksije i baš zbog toga on je barem 3 koraka ispred svih drugih. Jeff Beck svira toliko izražajno, koncizno, osjećajno, brzo, njegove improvizacije su nadahnute i totalno nepredvidive .On doslovno zvuči drugačije od svih a to je odlika samo najvećih a takvih je samo desetak.

Istina je neporeciva, da svaki bend u kojem Beck svira,pa tako oni na izuzetno suptilan i krajnje uigran način prezentiraju odabranu skladbu. Shodno tome, spontana reakcija bilo nazočne publike (ako se radi o live izvedbama o.a.), odnosno slušatelja… je neskriveno oduševljenje zbog mogućnosti sudjelovanja u ama baš svakom glazbenom trenutku Becka i banda. Jeff Beck i svi njegov bandovi su još jednom su potvrdili svoje neporecive kvalitete i time su dodatno su potaknuli maštu, svih onih koji vole rock glazbu.

Ako bi bilo tko tražio da se ovakvi tonski zapisi ne objave, učinio bi pravi zločin. Ovo zaista vrijedi poslušati i doživjeti, zaista neponovljivo glazbeno iskustvo. Trenutno mali broj sretnika ima prigodu čuti ove materijale. Svi koji su to do sada imali prigode čuti ove materijale jednostavno su ostali oduševljeni.Ni, osobno nisam nikakva iznimka.

S druge pak strane, ako bi bilo tko tražio da se ovakvi tonski zapisi ne promoviraju ili ne daj bože ne objavljuju, učinio bi pravi zločin. Ovo zaista vrijedi poslušati a i osobno sam se uvjerio u to!

E, da preporuka: OBAVEZNO POSLUŠATI I POTOM SAMO SLUŠATI I SLUŠATI!!!

Hits 1322
Exhaust Note - Live At  Ronnie Scot « Exhaust Note - Live At Ronnie Scot Jeff Beck Albumi Kronologija Jeff Beck Boogie Woodys Birthday » Jeff Beck Boogie Woodys Birthday